Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Wat zou jij als set willen zien?

Archranex
4 jaren geleden
Een set gefocusd rond de Maya's, Inca's en Azteken zou ik ook nog wel zien zitten. Ixalan had dit al een beetje, maar was uiteindelijk vooral een tribal set rond dino's, merfolk, piraten en vampieren. Hier zit nog veel 'untapped potential' in denk ik.
Maarten94
4 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Een set gefocusd rond de Maya's, Inca's en Azteken zou ik ook nog wel zien zitten. Ixalan had dit al een beetje, maar was uiteindelijk vooral een tribal set rond dino's, merfolk, piraten en vampieren. Hier zit nog veel 'untapped potential' in denk ik.


De merfolk waren heavy inca/aztec,maya tho dus denk niet dat we dat snel zullen zien.

Ik zou lorwyn/shadowmoor wel graag terug willen zien. Echt hele toffe lore. Sws ook omdat er geen mensen op die plane wonen maar hele hoop andere wezens. Wil wel weer wat anders dan humans zien en ook wat anders dan gobbos en elven
Flut123
4 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
meschien een plane waar de mensen niet heersen maar een andere race bv goblins

da de rollen omgekeerd zijn
de goblins zijn slim en hoog begaaft
en de mensen zijn lik holbewoners of eguptich van samenleving


ja dat klinkt wel leuk: Squee, The Gifted
of iets zoals Krenko, Academy Headmaster
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Quote:
12 dagen geleden
Een plane waarin ze vechten tegen het water en onder zeeniveau leven. Uiteraard reprints van Sea Gate Wreckage en Construct token. Qua art, alle landjes natuurlijk met genoeg ruimte voor prachtige blauwe luchten en wolken.


Hahah, als je het zo presenteert zou die set nog best eens kunnen aanslaan. Dat idee speelde ook al lang in mijn hoofd rond. Met natuurlijk een hele hoop Krakens en Leviathans enzo die voor die kustbedreiging zorgen.
Progenitus2005
4 jaren geleden
Theros 2.0?
Thomas34
4 jaren geleden
Niet echt. Theros legde de nadruk op enchantments.
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Ik voorspel de terugkeer van Fortify in een 'Skyrim'-achtige wereld (Noorse mythologie en sfeer) omdat dat leuk thematisch samengaat met 'Archery'. Ik zie graag meer kaarten dan alleen Darksteel Garrison, want volgens mij kunnen ze daar nog heel veel mee verzinnen en werkt het ook in op het 'lands matters' strategie die de laatste tijd extra aandacht krijgt.
Blizzardfox
4 jaren geleden
Veel mensen waren het met mijn mening eens. Gebaseerd op het verhaal lijn moeten we haast wel richting Theros/Nyx gaan.
Als we het zo even bekijken: Hall of Heliod's Generosity, Cunning Evasion, Starfield Mystic, Gods Willing en Feral Invocation zijn het allemaal verwijzingen naar een plane.

Rest in Peace voor onze trouwe Gideon Jura.
Gideon, Gideon's Sacrifice om Liliana Vess zijn onverslaanbare kracht af te geven dat Liliana zo Nicol Bolas, Planeswalker kon bevechten.

Nu zou je denken wat heeft dit met Theros te maken?
Gideon Blackblade met het zwaard Blackblade Reforged is een underworld ding.
Het zou me oprecht niet verbazen dat ze dit zo in scene hebben gezet om zo misschien Gideon Jura en Elspeth Tirel weer terug te brengen als walkers met een golden mask in Theros. Of een compleet ander idee.

Natuurlijk blijft Theros ook een enorm gave en leuke plane door de Enchantment creatures, leuke mechanics en een frisse set voor nieuwe spelers.

Ik zou een compleet nieuwe plane ook niet erg vinden met bijvoorbeeld Mu Yanling en Jiang Yanggu. Als ik alleen kijk al naar al die arts. Ik vindt Drawn from Dreams, Yanling's Harbinger, Celestial Messenger echt mooie arts hebben. Ook alle arts in de Global Series: Jiang Yanggu & Mu Yanling ook erg gaaf. Ik wil meer van die twee weten!
 bijgewerkt door Blizzardfox 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik dacht dat MaRo geconfirmed had dat we na M20 naar een nieuwe Plane zouden gaan, maar dit weet ik niet zeker en heb ik ook geen bron voor momenteel.

Ik denk trouwens niet dat Gideon nu in de Theros onderwereld zit, aangezien hij niet op die Plane is gestorven. Planeswalkers doen soms rare dingen, maar dit lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Wat wel met de huidige story past is een set in Theros, waar Kaya, Ghost Assassin wellicht Athreos, God of Passage confronteerd met hun verschillende ideologieën, sterft, maar dan Elspeth terug komt als BW walker. Want 3 BW walkers in de main story lijkt me wel vrij veel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 29 posts
  • Laatste post BluezamX 4 jaren geleden
  • Gemaakt door BluezamX 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top