Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welcome decks

LievenVm
1 jaar geleden
Dag allemaal,

Ik heb enkele ‘oudere’ planeswalker decks op de kop kunnen tikken. Nu vroeg ik mij af of die enige waarde hebben want ik kan deze niet exact terugvinden op magic sites. Het gaat om decks met 30 kaarten. Ik denk van 2012, 2013 en 2015.

Kan iemand mij helpen om de waarde hiervan te kennen? Zit er in die decks van bvb red planeswalkers chandra steeds dezelfde kaarten of kan dit ook variëren? Voorlopig zijn deze ongeopend.

Alvast bedankt voor jullie antwoord! Ik zou een foto opladen vanaf mijn iPhone maar dat lukt mij hier niet echt.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden (Titel aangepast :))
Justian2002
1 jaar geleden
persoonlijk denk ik dat dit gaat om een Magic 2015 sampler deck? Ziet het er toevallig uit zoals hieronder?
 bijgewerkt door Justian2002 1 jaar geleden
LievenVm
1 jaar geleden
Ja daar lijkt het idd op. Heb er wel van verschillende jaargangen. Bvb van Chandra heb ik 3 edities: 2012, 2013 en 2014 volgens de doosjes. Er staat op: ready-to-play 30-card deck and quick-start guide. Van Ajani 2: 2012 en 2014 en dat laatste lijkt wel heel erg op dat van je foto. Hebben deze iets van waarde of collector value? Heb er in totaal 8.
Justian2002
1 jaar geleden
Dat zijn dan echt sampler decks, met vgm gewoon ‘normale’ kaarten. De planeswalker zit er meestal zelf niet in…
Ik weet niet wat de waarde ervan zou zijn
LievenVm
1 jaar geleden
Ok, toch bedankt! Dan zal ik ze moeten opendoen en zien wat er in zit!!!
 bijgewerkt door LievenVm 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Ze heten Welcome Packs. Het zijn gratis packs die jaarlijks vernieuwd werden en die aan Magicwinkels gegeven worden om aan beginnende spelers weg te geven. Er zit in elk pack volgens mij 2 halve decks, eentje in de kleur die op de verpakking staat, en een willekeurige andere. Je kunt die dan tegen elkaar spelen, of later samenvoegen tot 1 deck. In elk half deck zit 1 rare, en die is niet echt geld waard. Als verzamelobject is het vast wel iets waard, maar ik denk niet heel veel, want deze zijn in grote getalen weggegeven toendertijd.

Ze zijn in 4 verschillende jaren gemaakt, je kunt hier details vinden: https://mtg.fandom.com/wiki/Category:Welcome_decks

Edit: hmm, je noemt oudere jaren. Zijn het deze "sample decks"?
https://www.magiclibrarities.net/1101-rarities-builders-toolkit-sample-and-welcome-decks-cards-english-cards-index.html
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
LievenVm
1 jaar geleden
Het zijn blijkbaar idd van die sample packs:
2 van 2015 ‘Hunt bigger game’, waarvan 1 Ajani en 1 Chandra/
4 van 2013 ‘Face a greater challenge’, waarvan Ajani, Garruk, Chandra en Jace/
2 van 2014 ‘Ignite your spark’, maar dan in Engels waarvan Liliana en Chandra
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top