Welke boosterbox/combo moet ik halen?

AlfadasFire
4 jaren geleden
Hallo iedereen. Ik ben vrij nieuw met magic (heb paar weken terug een dueldeck en twee planeswalker decks gekocht en dat is het). Ik wil heel graag een boosterbox openen. Nu zag ik dat je bij veel sets ook de boosterbox met een bundle in een kan kopen, ook heel leuk natuurlijk. Ik zit alleen heel erg te twijfelen tussen een Ixalan, Rivals of Ixalan en de nieuwe War of the Spark boosterbox/bundle combo. Ik vind de pirates en dino's van de twee Ixalans helemaal geweldig maar weet niet of je nog lang met die kaarten mag spelen (speel voornamelijk thuis dus dan mag eigenlijk alles, maar als ik niet met vrienden wil spelen wat dan)... help?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Als je niet van plan bent om Standard te spelen, maar vooral thuis met vrienden, dan maakt het niet heel erg uit welke set je koopt. Dan zou ik het vooral laten afhangen van het thema van de set.

(Rivals of) Ixalan heeft veel Pirates/Merfolk/Dinosaur/Vampire kaarten en als je daar iets mee wil doen, dan lijkt me dat een goede keuze.

War of the Spark heeft als focus de Planeswalkers. Koop je daar een doos van, dan heb je er meteen 36, aangezien er altijd 1 Planeswalker in elke booster zit.

Je zou ook voor Dominaria kunnen gaan, daar zit een Historic thema in en veel coole legendary creatures.

Een andere optie is ook nog om voor Ravnica te gaan, veel multicolored kaarten.

Dus kies wat je aanspreekt vooral .
AlfadasFire
4 jaren geleden
Dankje voor de hele snelle reactie
ik had al zo'n vermoeden maar altijd goed om de expert's mening te krijgen.

Zit er veel verschil tussen Ixalan en Rivals of Ixalan? Lijkt er namelijk niet echt op. Lijkt mij dat Rivals voor borduurt op Ixalan, met de zelfde soort mechanics. Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?

Ravnica en Dominaria zijn idd ook cool... Aahhh keuze stress En dan heb je ook nog de keuze tussen Guilds of Ravnica en Ravnica Allegiance...