Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welke boosters voor Commander? Double Masters?

KingHylo
3 jaren geleden
Hi all,

Stel dat ik leuke kaarten wil vinden in boosters voor commanderdecks. Welke boosters zouden jullie dan aanschaffen? Ik kan uiteraard losse kaarten kopen, maar omdat mijn groep weinig kaarten heeft - leek het mij leuk om eea te combineren met boosterdrafts.

Las info over double masters. Prijzig, maar wel interessant. Wat is jullie mening?
Blasty
3 jaren geleden
Als je geduld hebt, ze hebben speciaal voor jou een commander booster product gemaakt:

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/forum/magic-the-gathering-nieuwtjes/cmr-commander-legends/10924
Dordledum
3 jaren geleden
Dat is zeker waar.

Maar wat de huidig/binnenkort beschikbare sets betreft:

Double Masters is duur, maar zeker de moeite waard. Dat geldt voor de meeste Masters boosters. Daarnaast zitten er in Boosterbox Jumpstart ook veel Commander waardige kaarten.

Elke set heeft wel goede Commander kaarten. Je kan weinig fout gaan wat boosters kopen betreft.
KingHylo
3 jaren geleden
@Blasty Super tip! Thanks
Twigwalker
3 jaren geleden
Wellicht dat een Draftbox Chaos Draft wat is. Sowieso een leuke draft avond met zoveel verschillende packs en kaarten. Wat Dordledum zegt klopt ook. Bijna elke set heeft wel wat leuke commander kaarten.
Dordledum
3 jaren geleden
Chaos Draft is briljant, goed idee!

Ook zo goed als zeker bijna geen dubbelen, wat perfect is voor Commander.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Veel van de sets die recentelijk zijn uitgekomen zijn ook deels echt gemaakt met Commander in het achterhoofd, dus eigenlijk kun je met alles van de afgelopen paar jaar je niet echt een bult vallen . Ik vind zelf ook dat M21 tjokvol Commanderwaardige kaarten zit.
KingHylo
3 jaren geleden
Thanks all. Kreeg van iemand de tip voor commander anthology. Volgende week een paar keer meespelen en wie weet? Wel prijzig!

Met de huidige M21 kaarten zou ik wellicht een bestaand commanderdeck kunnen upgraden.

@Twigwalker Jaaa leuk. Ga mijn best doen om de rest van de groep te overtuigen.
 bijgewerkt door KingHylo 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post KingHylo 3 jaren geleden
  • Gemaakt door KingHylo 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top