Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welke reeks kiezen voor boosters?

Daretti158
5 jaren geleden
Ik zou na een aantal jaren nog en wat magic willen spelen met een par vrienden. Nu lijkt het mij leuk om een draft of sealed deck te doen om er weer in re rollenen wat van de nieuwe kaarten en mechanics te leren kennen.
Dus vroeg ik mij af welke reeks we best kunnen kiezen. Het is wss een eenmalig iets, dus het zou leuk zijn als we niet alleen een toffe draft heben, maar ook waarde voor ons geld zodat we ze eventueel later kunnen verkopen.

Qua waarde kwam ik uit op ixalan, maar uiteraard is het afhankelijk van wat je in de boosters vind. Darnaast is het spelplezier natuurlijk ook belangrijk
BluezamX
5 jaren geleden
Spelplezier? Battlebond of Unstable. Beide gedraft en dat waren de leukste drafts die ik heb gedaan.
MalcolmS
5 jaren geleden
Als je een mix van waarde en spelplezier wilt zijn de Conspiracy sets of battlebond daar zeer geschikt voor.
Een alternatief kan ook een Masters set zijn. Deze bevatten een hoop meer waarde maar het is ook duurder om ermee te draften.

Wat ook altijd leuk is om te doen is een chaos draft: Een draft met allemaal verschillende boosters
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nieuwe sets die nu legaal in Standard zijn kun je makkelijker weer vanaf komen. Ik zou je niet teveel laten leiden door 10 of 20 euro prijsverschil, kies gewoon wat je leuk lijkt. Battlebond is gemaakt voor Two-Headed Giant, wat erg tof is om te spelen. De draftervaring van Dominaria is erg goed en die van Unstable inderdaad hilarisch. Conspiracy 1 en 2 zijn gemaakt om mee te draften en daarna multiplayer te spelen.
Daretti158
5 jaren geleden
Bedankt voor de suggesties. Ik ga de setlijst van conspiracy eens opzoeken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top