Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welke Token??

zinned20
1 jaar geleden
Hoi allemaal

ik heb een paar kaarten die tokens maken waar geen officiële tokens van bestaat.

hoe lossen jullie dit op en wat raden jullie aan als oplossing.?
en zijn er regels bij de BoM voor het spelen van kaarten die geen officiële token hebben?
maus
1 jaar geleden
Dikke kans dat je dit oplost met: Copy token of een dobbelsteen met de spreuk "ik heb hier geen token voor maar dit is een **** token".
TheRobinros
1 jaar geleden
Tokens zijn geen kaarten, dus je hoeft de juiste tokens niet per se te hebben. Ik doe mijn best om de juiste fysieke tokens in het spel te leggen wanneer dat kan, maar je mag alles gebruiken wat je wil, zolang je er maar duidelijk met je tegenstander(s) over communiceert. Als je een pennendop wil gebruiken voor een token die je niet hebt, houdt niets je tegen, als jij kan laten zien wanneer hij tapped en untapped is en of er counters op liggen

Dat gezegd hebbende: Je kan voor de meeste kaarten die geen officiële tokens hebben vrij makkelijk online wel een setje zelfgemaakte vinden en die printen, of je eigen artistieke talenten de vrije loop laten. Ik zie ook wel eens mensen met Ultimate Guard Dry-Erase Multi Tokens en varianten hiervan rondlopen, ziet er ook altijd erg leuk uit
Lavinius
1 jaar geleden
Ik gebruik meestal een dobbelsteen of een copy token, valt wel aan te raden. Anders maak je er zelf eentje
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Er is geen enkele verplichting om een officieel token te gebruiken. Sterker nog, de tokens in boosters zijn niet officieel, want er bestaan geen officiele tokens

Je bent helemaal vrij om te gebruiken wat je wil. Ze zijn wel heel cool en mooi, die booster tokens, maar geen eis.

Je kunt zelf wat knutselen, en er zijn ook mensen die coole versies hebben geknutseld, die je kunt downloaden en printen.
zinned20
1 jaar geleden
Quote:
6 uren geleden
Dikke kans dat je dit oplost met: Copy token of een dobbelsteen met de spreuk "ik heb hier geen token voor maar dit is een **** token".

bestaat die dobbelsteen zo ja waar haal je die
zinned20
1 jaar geleden
dank je wel voir alke antwoorden.
maar ook voor iedereen die zoals ik die leuke tokens wil mocht een site of een adresje kennen
please zet ze in deze forum of een nieuwe forum speciaal voor dit onderwerp.
zodat iedereen met vette tokens los kan gaan.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Knutsel zelf wat
axlar
1 jaar geleden
Infinitokens zijn tokens waar je op kan tekenen en schrijven en daarna weer uit kan wissen, zoals een "ouderwets" schoolbord. De Bazaar verkoopt ze niet, dus is dit linkje wel toegestaan denk ik: https://www.infinitokens.com/
Mocht het niet toegestaan zijn, mijn excuses!
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
Jeff
1 jaar geleden
Quote:
47 minuten geleden
Infinitokens zijn tokens waar je op kan tekenen en schrijven en daarna weer uit kan wissen, zoals een "ouderwets" schoolbord. De Bazaar verkoopt ze niet, dus is dit linkje wel toegestaan denk ik: https://www.infinitokens.com/
Mocht het niet toegestaan zijn, mijn excuses!


Een soortgelijk product is hierboven al vermeld: Ultimate Guard Dry-Erase Multi Tokens. Super dingen trouwens als je het mij vraagt!
axlar
1 jaar geleden
Quote:
57 minuten geleden
Een soortgelijk product is hierboven al vermeld: Ultimate Guard Dry-Erase Multi Tokens. Super dingen trouwens als je het mij vraagt!
Die van UG kende ik nog helemaal niet.. en had over dat deel van de post hierboven heen gelezen..
excuses!
IngFikkert
1 jaar geleden
Mooie producten die genoemd worden, die kende ik nog niet! Ik ga ze zeker onthouden om ooit een keer aan te schaffen.
Wat ook een andere (budget) oplossing kan zijn: basic landjes en een stift. Ik pak dan meestal een landje van de respectievelijke kleur van het token, en krabbel de P/T erop en eventuele abilties/naam.
(Nog een andere oplossing: A4'tje of papiertje van een scoreblokje en een pen, schijf alle benodigde info erop.)

De dobbelsteen vind ik zelf geen fijne oplossing, want je moet duidelijk kunnen aangeven of je token getapt is of niet. Een d6 op 1 geeft dat naar mijn idee totaal net duidelijk weer. Je kan dan weer gaan hannessen met 'alle dobbelstenen links zijn getapt, en alle dobbelstenen rechts zijn ongetapt' maar dat maakt het voor mij niet overzichtelijker
axlar
1 jaar geleden
Quote:
19 minuten geleden
De dobbelsteen vind ik zelf geen fijne oplossing, want je moet duidelijk kunnen aangeven of je token getapt is of niet. Een d6 op 1 geeft dat naar mijn idee totaal net duidelijk weer. Je kan dan weer gaan hannessen met 'alle dobbelstenen links zijn getapt, en alle dobbelstenen rechts zijn ongetapt' maar dat maakt het voor mij niet overzichtelijker
Een kaart uit een ander deck onderste boven met een dobbelsteen erop om aan te geven hoeveel het er zijn. Dan kan je de kaart tappen en untappen zoals je wenst. Voor creatures zorg ik altijd dat ik 3 tokens per soort heb, zodat je de 3 verschillende staten duidelijk kan weergeven: summoning sickness, untapped, tapped (cq tapped and attacking)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post axlar 1 jaar geleden
  • Gemaakt door zinned20 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top