Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Welkom terug: Evenementen bij Bazaar of Magic!

Rody
3 jaren geleden


Het zal je niet ontgaan zijn maar op 24 juni jongstleden zijn de maatregelen rondom het Corona virus in Nederland versoepelt. Evenementen mogen weer georganiseerd worden mits er rekening wordt gehouden met de richtlijnen opgesteld door het RIVM. Dit goede nieuws is weer een nieuwe stap in richting naar een samenleving zoals wij die kende voor Corona. Dit betekent ook dat Bazaar of Magic weer evenementen gaat organiseren met ingang van 10 juli!

Met de huidige richtlijnen hebben we plek voor 24 spelers. Friday Night Magic komt weer terug met diverse constructed en limited formats. Daarnaast organiseren we op zaterdag ook leuke evenmenten. Commander Night, Adventurer’s League en andere multiplayer formaten moeten helaas nog even op zich laten wachten omdat bij deze varianten het lastig is om voldoende afstand te houden van elkaar.

Uiteraard is iedereen weer welkom om te komen spelen zoals je gewend bent van Bazaar of Magic, maar houd je wel aan de gestelde richtlijnen. Voor aanvang van een evenement zal de speelruimte goed schoongemaakt worden en er zal desinfecterende handgel beschikbaar zijn. Als je van plan bent om mee te gaan doen aan een evenement schrijf je dan wel vooraf in op onze event-pagina. Door het beperkte aantal plaatsen zullen spelers die zich vooraf ingeschreven hebben voorrang krijgen boven spelers die dat niet hebben gedaan.

Heb je klachten? Blijf dan thuis en kom weer spelen zodra je beter bent.

Het is goed nieuws dat we weer met elkaar ons geliefde spel en hobby kunnen spelen en delen. We kijken er enorm naar uit om jullie weer in de speelruimte te mogen ontvangen. Wanneer de 1,5 meter maatregelen afgeschaft wordt, kunnen we echt goed los gaan met een grootse comeback party met een waanzinnige prijzenpot!

De Magic hadden we gelukkig nog steeds maar het is heel fijn dat the Gathering nu ook weer terug is!



Hieronder vind je een overzicht van alle aankomende evenenten:
Alle Bazaar of Magic evenementen

Uitgelichte evenementen:
Core Set 2021 Release Party: Sealed Deck met Prerelease packs!
Alle aankomende evenementen op vrijdag avond: Friday Night Magic
De drie Double Masters release events: Boosterdraft Double Masters
KeyForge: Release party Mass Mutation Sealed Deck
Transformers: Titan Masters Sealed Deck
Amanda
3 jaren geleden
Cool! Gelijk ingeschreven!

Op 24 juli komt jumpstart uit, wordt daar nog een event voor georganiseerd?
Flut123
3 jaren geleden
Fijn dat de evenementen weer doorgaan!
Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Cool! Gelijk ingeschreven!

Op 24 juli komt jumpstart uit, wordt daar nog een event voor georganiseerd?


Dat is een goeie inderdaad. Ik ga kijken of we daar iets mee kunnen doen
RedRax
3 jaren geleden
Heel fijn dat de evenementen weer gehouden mogen en kunnen worden!
Ook ik heb me gelijk ingeschreven.
Hopelijk dat we ook snel weer Commander etc. kunnen spelen.
Waus
3 jaren geleden
Voor twoheaded giant of commanders kom ik wel ???? even wachten nog denk ik
Bavelb
3 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Quote:
18 uren geleden
Cool! Gelijk ingeschreven!

Op 24 juli komt jumpstart uit, wordt daar nog een event voor georganiseerd?


Dat is een goeie inderdaad. Ik ga kijken of we daar iets mee kunnen doen

Ja vroegen wij ons gisteravond ook al af. Lijkt me een leuke set om een (ongecompliceerd) releaseevent mee te doen.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
18 uren geleden
Quote:
19 uren geleden
Cool! Gelijk ingeschreven!

Op 24 juli komt jumpstart uit, wordt daar nog een event voor georganiseerd?


Dat is een goeie inderdaad. Ik ga kijken of we daar iets mee kunnen doen

Ja vroegen wij ons gisteravond ook al af. Lijkt me een leuke set om een (ongecompliceerd) releaseevent mee te doen.


(Budget) Sealed leent de set zich wel voor. Al is het met Jumpstart denk ik wel zo dat als je in Sealed 2x hetzelfde thema krijgt je een veel sterker deck hebt.
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Flut123
3 jaren geleden
Ja maar die kans is wel erg klein he.
Bavelb
3 jaren geleden
Quote:
19 uren geleden
Quote:
20 uren geleden
Op 24 juli komt jumpstart uit, wordt daar nog een event voor georganiseerd?


Dat is een goeie inderdaad. Ik ga kijken of we daar iets mee kunnen doen

Yay hij staat ertussen. Gelijk ingeschreven.
Flut123
3 jaren geleden
Nice, dat had ik nog niet gezien!
zinned20
3 jaren geleden
hoi hoi

Is het mischien mogelijk om commander te spelen in format Canadian Highlander in plaats van EDH van wege de covid regels
zeker nu door deze regel hellaas lastig is om EDH te spelen
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
hoi hoi

Is het mischien mogelijk om commander te spelen in format Canadian Highlander in plaats van EDH van wege de covid regels
zeker nu door deze regel hellaas lastig is om EDH te spelen


Wat is het verschil? Nog nooit van Canadian Highlander gehoord.
zinned20
3 jaren geleden
ik heb dit kunnen vinden
ik weet dat het zeker niet perfect is. maar mocht iemand een beter alternatief weten hoor ik het graag

Canadian Highlander isn't specific to Canada (specifically Victoria, British Columbia). That's simply where it was invented by fans (sixteen years ago) and where it continues to flourish.
It's a singleton format, which means that outside of basic lands, you can only play one copy of each card in your deck.
You play with a minimum of 100 cards.
You play with 20 life, and you duel one-on-one only. No multiplayer here.
There are no sideboards.
There are no commanders or any other color restrictions.
It isn't an official Wizards format. It's a fan-made format that maintains its own rules and lists.
Canadian Highlander uses the Vintage banned list. You can find that list here
link
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/ways-play/introduction-canadian-highlander-2016-05-17
 bijgewerkt door zinned20 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Dan kun je net zo goed 1vs1 met gewone Commander decks gaan spelen zou ik zeggen, hoeft niet iedereen zijn decks aan te passen.
zinned20
3 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Dan kun je net zo goed 1vs1 met gewone Commander decks gaan spelen zou ik zeggen, hoeft niet iedereen zijn decks aan te passen.

als er veel van jullie daar ook zin in hebben kunnen we dat ook doen
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Canadian Highlander is volgens mij niet heel erg populair in Nederland .

Het is ook een format dat meer competitief is ingesteld.
BluezamX
3 jaren geleden
Zoals ik het begrijp kunnen evenementen bij de Bazaar nog steeds doorgaan, ondanks de nieuwe Corona maatregelen, toch?
Dordledum
3 jaren geleden
Misschien iets kleinere groepen, maar volgens mij ook ja.
Twigwalker
3 jaren geleden
Er zullen bij alle evenementen maximaal 24 deelnemers tegelijkertijd zijn. Daarnaast wordt het gebruik van een mondkapje geadviseerd.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 25 posts
  • Laatste post Twigwalker 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top