Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Witte rand 1996

Awvanzijl
1 jaar geleden
Ik heb een paar kaarten die er precies uitzien als 4th edition, maar een 1996 copyright statement hebben in plaats van 1995. Na een beetje zoeken geloof ik dat dat uit een Europese introductie set komt uit dat jaar. Ik kan deze kaarten niet op Bazaar vinden, terwijl ik dacht dat jullie alle kaarten op de website hadden staan. Zoek ik niet goed, of missen ze inderdaad?
NoParanoia
1 jaar geleden
Klopt. Een kleine greep 4th edition kaarten zaten hierin. Een kennismakingsset van twee decks die het spel stapsgewijs (ook in NL taal) uitlegde aan beginnende spelers, ook wel bekend als de "Kazz & Zakk" set.

https://mtg.fandom.com/wiki/Introductory_Two-Player_Set

Los van het jaartal zijn ze lastig te onderscheiden van elkaar. Geen idee waarom deze set geen aparte vermelding heeft op Bazaar. Misschien niet de moeite waard? Voor de verzamelaar een leuk item, verder is het een beetje vreemde eend in de bijt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top