Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered Art

StanleyW
11 jaren geleden
Hey mede-BoMmers,

In mijn vrije tijd wil ik nog wel eens kaarten alteren en het leek me leuk dat met de rest van de wereld te delen. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en hoe ik kan verbeteren! Als je eventueel ge-alterde kaarten wil ruilen of een verzoek hebt, stuur dan gerust een pm!


Ik weet alleen niet hoe ik plaatjes moet invoegen xD
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
volantynys
11 jaren geleden
lv 13 dacht ik dat je daarvoor moet zijn toch?
Caspertimmermans
11 jaren geleden
of gewoon link hier droppen en een Moderator maakt en een pllaatje van
Jeff
11 jaren geleden
Voor het posten van afbeeldingen moet je level 8 zijn. (Zie Loyalty)
Hoe je dit doet is door gebruik te maken van de knop voor afbeeldingen, wanneer je een reactie post (via de reageren-knop, niet als je onderaan de pagina een snelle reactie post):

Je kunt ook lezen op de hulppagina Forum hoe dat moet, daar staat een uitgebreidere uitleg.

Uiteraard kun je ook gewoon linkjes posten. Een moderator die het ziet zal er dan waarschijnlijk wel afbeeldingen van maken.
Twigwalker
11 jaren geleden
Hee, ik maak ook alters dus leuk om te lezen dat er nog meer mensen mee bezig zijn Mijn alters (en die van SerraAngel22) zijn in dit topic te bewonderen. Ik ben benieuwd naar je werk, dus post maar snel dingen
StanleyW
11 jaren geleden
@Twigwalker Dat topic heeft ervoor gezorgd dat ik weer meer ben gaan alteren. Vooral de landjes hebben jullie erg mooi gemaakt! Ik ben nog even aan het vogelen met die afbeelding invoegen. Ik ben pas net lvl 8, dus misschien dat ik daardoor de knop voor afbeeldingen nog niet heb
 bijgewerkt door StanleyW 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Wat je kan doen is [ img ]http://www.kvdeckmasters.org/Forum/index.php?action=dlattach;attach=1738;type=avatar[ /img ]

Dus de link tussen de twee img haakjes, maar dan zonder spaties.

Dan ziet het er zo uit:



Je moet je alters dus sowieso ergens op een website uploaden (zelf gebruik ik google+ hiervoor).
StanleyW
11 jaren geleden
Cool, dan hier een eerste poging:

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Wow, cool!
kooningJ
11 jaren geleden
die is idd mooi
Jeff
11 jaren geleden
Die is best gaaf ja! 'Simpele' Alters, zoals deze, ben ik echt enorm fan van. Verf is wel wat dik, of niet? Voel je dat door een normaal hoesje heen?
(Met simpel bedoel ik simpel qua idee, niet teveel poespas, gewoon de kaart gaver maken. Heeft niets te maken met simpel qua maken, want alteren is supermoeilijk om goed te doen.)

Als je eventueel ergens een gallery (zoals deviantart) hebt met scans/fotos van je alters, kun je die ook gewoon linken, dan kunnen we ze allemaal bekijken!
volantynys
11 jaren geleden
Het maakt niet uit hoe vaak ik na die kaart blijf kijken. ik blijf hem het vinden
ichi
11 jaren geleden
wow netjes! goed gedaan
Twigwalker
11 jaren geleden
Zeker gaaf Zeer goed gedaan
StanleyW
11 jaren geleden
Thanks voor de positieve reacties
Ik heb nog niet echt een gallery vrees ik, slechts drie kaarten.
Verder heb ik nog een Hellkite Tyrant gemaakt voor volantynys en Sever Soul. Voor de geinteresseerden zal ik ze hier posten:
http://pantylus.deviantart.com/gallery/?catpath=scraps

En inderdaad Jeff, de verf is nog best dik. Ik werk nog met redelijk goedkope acrylverf en er zijn veel lagen verf nodig om de ondergrond weg te werken. Ik durf me ook eigenlijk nog niet te wagen aan full-art of compleet andere art, omdat details maken nog erg moeilijk is
Eclavyrr
11 jaren geleden
Die Stone Rain komt me erg bekend voor...

Stanley: even voor je beeldvorming. Ik heb deze kaart eens in mijn tradeklapper gedaan en gepost op Facebook om te kijken wat de reacties waren. Ik heb alleen maar lovende recaties er over gekregen. Dat de verf wat dik is, is op zich geen ramp (en stone rain wordt nou niet in zo veel decks gespeeld) maar jongen, wat is die kaart vet ge-altered. Absoluut dikke kudo's ervoor, namens mij en iedereen op de Sittard FNM.

Opmerkingen vd crew:
- Zeer goed geverfd (qua details)
- Erg cool dat de vlammen van de Stone rain zowel voor als achter de tekst gaan
- blend zeer goed in met de originele kleuren
- 'Is dit een fotocopy?' (die was brilliant)

Die Stone Rain gaat in mijn non trading sectie
volantynys
11 jaren geleden
zo die pagina aan mijn favorieten toegevoegt

ik ben ook zeer blij met mijn Hellkite Tyrant speciaal Pro Fit Sleeves voor aangeschaft
 bijgewerkt door volantynys 11 jaren geleden
Caspertimmermans
11 jaren geleden
hij heeft net een visionary voor mij gealterd Ge-ni-aal!!!!



@moderator wil je even een foto ervan maken?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
volantynys
11 jaren geleden
sweet
royalroy1990
11 jaren geleden
Die stone rain is wel erg vet ja Nice gedaan Stanley!!!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 154 posts
  • Laatste post JEV 5 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top