Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Altered Art

StanleyW
11 jaren geleden
@ Eclavyrr Wauw, had niet gedacht dat ie zo in de smaak zou vallen, haha. Maar mooi dat je er blij mee bent!

@Caspertimmermans Ik heb wat laatste details aangepast waar ik nog niet tevreden over was. Ik zal morgen bij mooi licht nog wel een foto maken en posten
StanleyW
11 jaren geleden
Hier de finale versie van de altered Elvish Visionary voor Caspertimmermans:


En Wild Nacatl met een beroemd zwaard in zijn handen. Herkent iemand welke het is?
 bijgewerkt door StanleyW 11 jaren geleden
kooningJ
11 jaren geleden
gewoon super !
DarkLight
11 jaren geleden
Wow die Elvish Visionary ziet er echt super uit.
De kaart ziet er op deze manier veel krachtiger uit dan het orgineel.
Tholy
11 jaren geleden
@StanleyW: Sword of Body and Mind if I'm not mistaking...
Fjaulnir
11 jaren geleden
Hahah die's cool! Ik vrees dat je 'm al aan iemand anders zult beloofd hebben zeker?

Zulke alters met maar een kleine (detail)verandering zijn vaak erg cool vind ik.
StanleyW
11 jaren geleden
Ik vind em zelf ook cool geworden! Heb er vanavond ook even mee gespeeld, maar helaas is het niet gelukt em ook werkelijk te equippen. Maar nee, hij is nog aan niemand beloofd
StanleyW
10 jaren geleden
Voor volantynyss Keyrune Revenge deck heb ik twee Hellkite Tyrants gealterd:
Gambit
10 jaren geleden
die nacatl is supertof. alleen leek het megrappiger om sword of war and peace te doen in verband met dat je mountain en plains nodig hebt met het effect
ichi
10 jaren geleden
Echt netjes zeer mooi gedaan. Vooral de Elvish Visionary vind ik echt kicke
Fjaulnir
10 jaren geleden
Quote:
Gambit 04-04-2013 om 14:25
die nacatl is supertof. alleen leek het megrappiger om sword of war and peace te doen in verband met dat je mountain en plains nodig hebt met het effect


Die komen er nog aan Ik heb hem namelijk gevraagd om alle Swords of voor me te maken
StanleyW
10 jaren geleden
En hier zijn ze dan:
Twigwalker
10 jaren geleden
Nice! Die lijken me leuk om mee te spelen!
Fjaulnir
10 jaren geleden
system
10 jaren geleden
Kan niet wachten op mijn altered Jace Beleren en Jace, Architect of Thought.
StanleyW
10 jaren geleden
Deze week hard gewerkt aan Llanowar Elves voor Caspertimmermans en Jace Beleren voor system. Full arts vind ik nog ontzettend moeilijk. Ik heb er iets van 4 uur per kaart aan moeten zitten >.< En toch valt het op hoe weinig detail er op de voorgrond zit...
Ik hoor graag wat jullie er van denken, en tips zijn meer dan welkom!


 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
system
10 jaren geleden
Hoe vet is die Jace kan niet wachten
Echt top
Twigwalker
10 jaren geleden
Zeer gaaf! Mijn ervaring is inderdaad ook dat Full Arts erg moeilijk zijn. Zelf heb ik een Evolving Wilds en Ivy Elemental full art gemaakt en die waren wat makkelijker omdat het een beetje abstract is. Ik ben nu ook nog bezig met een Ponder, maar die duurt ook al langer vanwege de details.
StanleyW
10 jaren geleden
Ik heb ze even teruggezocht bij jouw forum (Alters Julian en Claudia voor de geinteresseerden) en die Ivy Elemental vind ik erg goed gelukt.
En Ponder staat al lang op mijn lijstje van kaarten die ik wil doen. Ik ben erg benieuwd hoe die eruit ziet als je hem af hebt
ichi
10 jaren geleden
weew echt vet gedaan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 154 posts
  • Laatste post JEV 4 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top