Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered Art

StanleyW
10 jaren geleden
Weer twee alters erbij!


Voor een geslaagde vriend van munio

En nog een Elvish Visionary voor Caspertimmermans, deze keer met een Sol Ring op de voorgrond.
Blasty
10 jaren geleden
Gaaf zeg, the art of painting a Sol Ring is not yet lost

En dat eiland ziet er echt chill uit, goed gelukt zeg.
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
Fjaulnir
10 jaren geleden
Grappig dat je het zegt; ik dacht eerst al, hey die piraat lijkt eerder een soort universiteitsplunje aan te hebben, maar pas daarna zag ik dat het was voor iemand die was afgestudeerd (ipv bedoeld als piraat )
Duut
10 jaren geleden
zeker nice gast!
StanleyW
10 jaren geleden
Als iemand zijn Stomping Ground wil upgraden, ik heb er een gealtered. Die is te ruil! Ik zie er graag een Stomping Ground en nog een mooie kaart voor terug (bijvoorbeeld nog een shockdual?).

Edit: hij heeft al een nieuwe eigenaar!
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
lejonvanvliet
10 jaren geleden
Jou kunst op de kaarten maakt het gewoonweg geweldig! ik wil er meer van zien! >:3
StanleyW
10 jaren geleden
Thanks! Erg leuk om te horen. Er is nog genoeg ruimte voor verbetering, dus ik ga er zeker nog wel meer maken hoor!
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
StanleyW
10 jaren geleden
Heeft iemand nog verzoekjes?
Jeff
10 jaren geleden
Ik niet, maar op deze manier is dit een ruiltopic aan het worden. Dat is prima, maar dan verplaats ik hem ook naar 'Magic Aangeboden'. Betekent ook dat je dan 1 maal per dag mag uppen, maar geen ander 'Aangeboden' topic mag hanteren. Aan jou de keus
 bijgewerkt door Jeff 10 jaren geleden
volantynys
10 jaren geleden
StanleyW
10 jaren geleden
Ja, dat is goed Jeff, ik heb nu toch geen ander ruiltopic en ik vind het wel leuk om mijn alters te kunnen ruilen.
Thorvik
10 jaren geleden
die stomping ground is cool XD
Malkor
10 jaren geleden
Dit is echt een aanrader! Bedankt nog voor de Demonic Consultation alter!
StanleyW
10 jaren geleden
Thanks for the compliment Voor de geïnteresseerden: dit is em:
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Super mooi werk!
Thomasvdk
10 jaren geleden
Ziet er prachtig uit
Nijntje
10 jaren geleden
Ik zag je topic, Stanley en wou deze kaart graag laten zien aan de wereld, wist niet of er nog een algemeen altered art topic is.



Laten maken door een dame voor een goede vriend van me. In eerste instantie voor zijn verjaardag, toen omdat het hem gewoon helemaal niet meezit en uiteindelijk een combinatie van die twee. Schot in de roos Maar ze is werkelijk schitterend, deze ge alterde Wydwen, the Biting Gale
 bijgewerkt door Nijntje 10 jaren geleden
lacielle
10 jaren geleden
jeetje dat is een mooie alter Nijntje.

de Trostani, Selesnya's Voice is ook geweldig
StanleyW
10 jaren geleden
Holy! Dat is inderdaad echt een prachtige alter Nijntje. Als ik dat zo zie heb ik nog veel te leren o.O
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 154 posts
  • Laatste post JEV 5 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top