Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered Art

Nijntje
10 jaren geleden
Lees goed: ik heb het LATEN maken hè? Ze heeft nog meer prachtig werk. Ik zal de complimenten doorgeven.
Tholy
10 jaren geleden
Gisteren een Kira, Great Glass-Spinner en Grand Arbiter Augustin IV op de post gedaan om te laten alteren.

Ben erg benieuwd naar het resultaat!
StanleyW
10 jaren geleden
Hey all! Ik heb nu ook een gealterde Merfolk Sovereign te ruil. Het ontwerp is niet geheel origineel, maar hij is wel helemaal door mij gemaakt
Stuur maar een pm als je interesse hebt om hem te ruilen!

http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/244/a/9/untitled_by_pantylus-d6kmdpw.jpg
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
StanleyW
10 jaren geleden
Hier een iets scherper plaatje van de Sovereign:
Twigwalker
10 jaren geleden
Ik speel geen Merfolks, maar zeker een gave alter
StanleyW
10 jaren geleden
Thanks, ik ben er zelf stiekem ook wel trots op . Zeg Twigwalker, ben jij tegenwoordig nog regelmatig aan het alteren? Ik heb al een tijdje niets meer van jou of SerraAngel gezien
Twigwalker
10 jaren geleden
Nee dat klopt, we hebben er helaas geen tijd meer voor omdat de studie teveel aandacht vraagt. Ik heb al de verzoekjes die we gekregen hebben doorgestuurd naar jou
Thorvik
10 jaren geleden
wow die merfolk is echt vet gedaan ;D
StanleyW
10 jaren geleden
@ Twigwalker
Ja, dat probleem begin ik nu ook weer te ervaren. Zo'n studie kost toch net iets teveel tijd . En nu begrijp ik ook ineens waarom ik zoveel verzoekjes kreeg deze vakantie xD

@ Thorvik
Thanks! Het is de trots van mijn Merfolk deck

Hier zijn er nog een paar die ik de laatste weken heb gemaakt:








Ik ben zelf erg blij met hoe de Lodestone Golem is geworden. Voor nu gaat die mijn Sharuum EDH in
En de Elvish Mystic is nog te ruil, als iemand interesse heeft pm maar!
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
fullmoonie
10 jaren geleden
De incinerate ziet er erg mooi uit!
Malkor
10 jaren geleden
Wow wat gaaf die alters!
Heb je nog tijd/ruimte om een alter voor mij te maken?
StanleyW
10 jaren geleden
Thanks! Ik heb het op dit moment best wel druk met school enzo, dus ik kan opzich wel een alter maken, maar dan doe ik er wat langer over dan normaal. Ik zal je wel even een pm erover sturen
volantynys
10 jaren geleden
als je die Elvish Mystic nog kwijt wilt

mag je wel kijken of ik iets leuk heb
StanleyW
10 jaren geleden
Sorry volantynys, maar iemand anders was al eerder. Ik heb wel deze voor jou afgemaakt:



En deze bied ik te ruil aan:
 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
StanleyW
10 jaren geleden
Skeletal Scrying into the Abyss, voor Malkor:
StanleyW
10 jaren geleden
Nog wat alters gemaakt afgelopen week :
fullmoonie
10 jaren geleden
Die Oloro is heel goed gelukt! En ook de Terastodon is heel mooi! Binnenkort nog weer een beroep doen op je alter skills
StanleyW
10 jaren geleden
Laat het maar horen als je weet welke kaart je aangepast wil hebben . Een aantal van deze alters zijn ook te ruil, zie mijn BoM-spot!

Ik heb ook al een andere geïnteresseerde voor de Terastodon en ik ben al bezig met een aantal alters voor je. Als die zijn afgerond kan ik nog wel een Terastodon aanpassen als je dat nog wil.
LeKrutes
10 jaren geleden
Mooie alters.
StanleyW
10 jaren geleden
Voor de liefhebber:

 bijgewerkt door StanleyW 10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 154 posts
  • Laatste post JEV 5 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top