Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered Art

StanleyW
9 jaren geleden
Leuk dat iedereen zo enthousiast reageert! Dat motiveert wel om ermee verder te gaan

@ JT Let wel, dat filmpje is niet van mij, maar van CardKitty. Ik kan zeker aanraden om het gewoon te gaan proberen. En als het de eerste keer niet helemaal lukt vooral ook niet meteen opgeven . Als je al bekend bent met modellen schilderen dan heb je de benodigde precisie in ieder geval al. En ik gebruik dus ook vaak verf die eigenlijk bedoelt is voor modelbouw.
JT
9 jaren geleden
Ja, enigszins, op een goede dag heb ik een vaste hand, maar ik moet niet te moe zijn, dan kan ik me niet goed genoeg concentreren. En ik moet een afweging maken in welke projecten ik voorrang geef (minas tirith verder afmaken, alleen het poortgedeelte hoor), ruïnes van Osgiliath of oefenen met alteren...). De vakantie is waarschijnlijk voorbij voordat ie begonnen is, maar goed, eerst nog maar even 2 weken werken.
En natuurlijk, oefening baart kunst, dus ooit zal het me moeten lukken (zie alleen beetje op om naar de juiste kleur te mengen, vind dat denk het meest lastig, heb ook lang niet alle officiële kleuren van games-workshop, dan ben je enorm veel geld kwijt, alleen van echt belangrijke kleuren, bv. huidskleur en goud (goedkope versies daarvan zijn echt nooit mooi, dan krijg je verlept geel...).

Maar goed, back on topic. Keep up the good work!
En laat de wereld mee genieten
StanleyW
8 jaren geleden
Het is bijna een jaar geleden dat ik hier iets heb laten horen, maar ik heb weer wat alters liggen! Deze zijn te ruil.. laat maar een PM achter als je interesse hebt


 bijgewerkt door StanleyW 8 jaren geleden
StanleyW
8 jaren geleden
What do you think?



 bijgewerkt door StanleyW 8 jaren geleden
hallowman3
8 jaren geleden
Ziet er goed uit.
NederNakkeR
8 jaren geleden
Is die groundskeeper te ruil Stanley? Ik zoek er nog 1 en deze is erg nice!
Kosowizard
8 jaren geleden
Nice werk man!
StanleyW
8 jaren geleden
Thanks!

@NederNakkeR Ik stuur je een pm!
Pixie
8 jaren geleden
Gaaf gedaan.. als ik dit zie zou ik zelf ook willen dat ik kon schilderen...
 bijgewerkt door Pixie 8 jaren geleden
Bobst3r88
8 jaren geleden
Quote:
Pixie 21-09-2015 om 18:58
Gaaf gedaan.. als ik dit zie zou ik zelf ook willen dat ik kon schilderen...


oefenen, heel veel oefenen
Dordledum
8 jaren geleden
Mooi wark!
StanleyW
8 jaren geleden
Iemand interesse?
Eclavyrr
8 jaren geleden
Ja en enigszins nee. Vind hem supervet gealterd maar het koude zweet breekt me uit als ik naar het plaatje kijk. Wat wil je er voor hebben?
 bijgewerkt door Eclavyrr 8 jaren geleden
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Wat wil je voor de Far Wanderings hebben?
StanleyW
8 jaren geleden
@ Eclavyrr Hehe, ik weet niet of ik dat als een goed of een slecht iets moet zien . Ik probeerde juist te gaan voor een kalme atmosfeer.

Ik stuur jullie een pm!
StanleyW
8 jaren geleden
Deze alters heb ik ook liggen
Dordledum
8 jaren geleden
LoL, Cl4ptr4p Cathodion!
StanleyW
8 jaren geleden
Er zijn er nog een aantal te ruil!
StanleyW
8 jaren geleden
Ik heb twee altered forest te ruil:


En daarnaast ook een foil full art Island en een foil full art Swamp uit BFZ.
 bijgewerkt door StanleyW 8 jaren geleden
StanleyW
8 jaren geleden
Lord of Tresserhorn! In opdracht gemaakt voor Blasty

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 154 posts
  • Laatste post JEV 5 jaren geleden
  • Gemaakt door StanleyW 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top