Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

GnD Tokens te ruil aangeboden

Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik heb mijn commanderdecks uitgeplozen en kwam erachter dat ik echt een flinke kwak aan custom meuk heb van GnD Cards waar ik helemaal niets meer mee doe.
Het gaat om tokens en planeswalker emblems, waarvan de meeste foil zijn.

De vraag is A) heeft iemand hier interesse in en B) mag ik die hier uberhaupt te ruil aanbieden omdat het geen officiele WotC tokens zijn.

Qua value liggen ze op +/- 1,50 voor normale en 3,- voor foil tokens (75% van de nieuw waarde volgens de webshop van de verkoper.)

Ik zal wat afbeeldingen posten, zodra ik er fatsoenlijk foto's van heb kunnen nemen (om redenen wil ik niet linken naar de webshop).
De tokens zijn tournament legal, passen in een sleeve (zelfde maat als Magic kaart) en zijn gemaakt van extreem dik premium papier. Het artwork erop is van o.a. Ilona Tsymbal, Malgorzata Patrzyk en Clinton Kelly.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Klinkt leuk, benieuwd naar de foto's.
Eclavyrr
5 jaren geleden
Hm, foto;s zal tot morgen moeten wachten, mijn flitser maakt er een regenboog van, heb daglicht nodig
Eclavyrr
5 jaren geleden
Hieronder staat een link naar het album met de foto's:

Foto's

Nu verschilt de kwaliteit tussen de tokens enigszins:

Non-foil: dit zijn
Elspeth, Sun's Champion emblem
Chandra, Torch of Defiance emblem

Foil, reguliere laag: dit zijn de volgende emblems en tokens:
Jace, Unraveler of Secrets emblem
Dovin Baan emblem
Tamiyo, Field Researcher emblem
Chandra, Roaring Flame emblem
4/4 Elemental token
1/1 Soldier token
3/3 Angel token
2/2 Zombie token
1/1 Warrior token
2/2 Knight Ally token

Foil, extreem glimmend: deze zijn van een nieuwere batch waarbij ze een nieuw foiling proces gebruiken
Tamiyo, the Moon Sage emblem
Elspeth, Knight-Errant emblem
Liliana, the Last Hope emblem
Garruk, Apex Predator emblem
Nissa, Vital Force emblem
1/2 Spider token
1/1 Insect token
1/1 Insect token
2/2 Gremlin token

Tevens zit er ook nog een foil energy counter van TokensForMtG bij.

Er zit ook een foto bij die laat zien hoe dik de tokens zijn. Ze zijn dus niet op papier geplakt of zo, maar gewoon solide gedrukt.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Up, deze zijn nog te ruilen. En ik heb ook een non-foil Vraska, Golgari Queen Emblem van GnD cards te ruil erbij (zat dubbel in een bestelling).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Eclavyrr 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top