Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

haves en wants bazmagicmarty

bazmagicmarty
5 jaren geleden
Haves op m'n bom-spot aangevuld met o.a. rares en mythics van M19! Ik ben voornamelijk op zoek naar ontbrekende kaarten van M10 tm M15 incl blocks. Kaarten uit de specifieke set en het liefst in N/NM conditie. Stuur me gerust een berichtje!
bazmagicmarty
5 jaren geleden
nu ook een Vraska's Contempt in de aanbieding
bazmagicmarty
5 jaren geleden
nvt
 bijgewerkt door bazmagicmarty 5 jaren geleden
bazmagicmarty
5 jaren geleden
haves aangevuld met Dominaria
bazmagicmarty
5 jaren geleden
Hallo iedereen, voor m'n verzameling zoek ik 421 kaarten vanaf M10 tot standard.
M'n haves en wants zijn volledig up-to-date.
Voor m'n wants zoek ik kaarten uit de genoemde set en het liefst in N/NM conditie.
VB: Dragonmaster Outcast zoek ik wel. En Dragonmaster Outcast zoek ik niet. Set is voor mij belangrijk.
Te ruil heb ik 523 toppers van Alpha t/m Ravnica Allegiance. Van Dark Ritual t/m Persistent Petitioners. Filter in het linker menu.
Bedankt dat je een kijkje wilt nemen, zeer gewaardeerd! Ik hoop op veel leuke trades. Greets, Martijn
bazmagicmarty
5 jaren geleden
Bump !
Extra gewaardeerd zijn de wat oudere ontbrekende kaarten in m'n collectie. Het gaat o.a. om de volgende Wants:

Glacial Fortress.

It That Betrays, Ulamog, the Infinite Gyre.

Grave Titan.

Tamiyo, the Moon Sage.
 bijgewerkt door bazmagicmarty 4 jaren geleden
bazmagicmarty
5 jaren geleden
491 haves
134 wants
145 trades

wie wil er ruilen?
 bijgewerkt door bazmagicmarty 4 jaren geleden
bazmagicmarty
4 jaren geleden
Player's Guide Core Set 2020 gezocht!
-edit- deze bestaat dus niet
 bijgewerkt door bazmagicmarty 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top