Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

MarcelN's Heftige Haves

MarcelN
3 jaren geleden
Heftig wel...

- Wie heeft er belang bij een een mooie Demonic Tutor?

- Of misschien zoek je wel een Palinchron voor in je Brago deck?

- Of ben je op zoek naar een oldschool commander? Dan is misschien Riku of Two Reflections wel een leuke uitdaging!

- Of zit je in zo'n Phase van je leven dat je misschien wel een Teferi's Protection nodig hebt?

Duurt wel heel lang om alles op te gaan noemen denk ik... Kijk zelf maar even in m'n haves

De duurdere kaarten zou ik wel liever wants/kaarten van gelijke waarde voor terugwillen.. asdatkan.. Voor de rest ben ik over het algemeen wel in voor een dealtje van t één of t ander!

Overigens... als je een want van mij hebt, laat ook ff weten, want ik heb nog wel wat meer spullen waar ik niet perse mee vergroeid ben. Zou best kunnen dus dat ik je aan een want kan helpen die helemaal niet in m'n haves staat!
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
MarcelN
3 jaren geleden
Playsetje van deze unit?



Ook niet heel naar toch? Voor de Modern / Legacy genieter?
MarcelN
3 jaren geleden
Sommige mensen vinden het leuk om extra beurten te nemen. Ik niet. Daarom heb twee van deze units te ruil:



Wie, o wie?
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
MarcelN
3 jaren geleden
Doosje M21 kraken is leuk!

Grim Tutor anyone?
Grim Tutor kan ook hoor...

En nog meer moois!
MarcelN
3 jaren geleden
Nou... wat dacht men dan van een



Kom er maar in mensen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post MarcelN 3 jaren geleden
  • Gemaakt door MarcelN 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top