Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Ruil tips

Axwell01
5 jaren geleden
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op forums e.d. en ik speel het spel eigenlijk niet maar wil wel zoveel mogelijk verschillende kaarten en sets sparen.

Heeft er iemand wat tips om nieuwe (2018 ) sets en oude (1994 tot 2006) compleet te krijgen, zonder ze enkel individueel te bestellen..

Ik heb een enorme verzameling van mijn overleden vader gekregen (56 sets, het zijn zo'n 10.500 verschillenden en 12.000 dubbelen) en vind het wel sport om het zoveel mogelijk compleet te maken.

Graag zie ik een reactie tegemoet!

Vriendelijke groet,

Axel
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Welkom Axel!

Gecondoleerd met het verlies van je vader ten eerste.

Ik denk dat er twee dingen handig zijn:
1. maak een lijst van alle kaarten die je nog wil hebben
2. maak een lijst van alle kaarten die je hebt en wil ruilen

Beide kun je doen op je BoMspot (daar ga je heen als je op je eigen naam klikt). Daar kun je een haves en een wants lijst maken, en dan kun je met een topic in dit forum gaan ruilen!

Tip: bij je haves, zet daar in eerste instantie vooral de rares, mythics en foils op, want commons en uncommons ruilen meestal niet zo heel erg lekker. Dan hoef je niet 12000 kaarten in te voeren ook .

Succes, en als je vragen hebt: stel ze vooral!
Dordledum
5 jaren geleden
sterkte en succes
bazmagicmarty
5 jaren geleden
Hi Alex,

Fijn dat je de erfenis van je vader in ere houdt! En verder gaat waar hij gebleven was. Zelf spaar ik ook complete sets en spreek ik ook over "dubbelen". Maar ik denk dat jij en ik hier de enigen zijn. Of in ieder geval een zware minderheid.
Alles wat Magnus zegt. En wat dan handig is, is om Decked Builder te downloaden (www.deckedbuilder.com). Met behulp van een webcam kun je snel en eenvoudig alle kaarten in het systeem zetten. Gewoon handmatig invoeren werkt het snelst als de sets al netjes in een map zitten. Maar in jouw geval zal het om de dubbelen gaan. Vervolgens kun je alles op prijs sorteren van hoog naar laag. En de kaarten die de moeite waard zijn om weg te ruilen, voer je vervolgens in op je bom-spot bij je 'haves'. Kaarten die je nog zoekt om sets compleet te maken, vul je in bij je wants. Prioriteit geven aan kaarten uit oudere sets want die zijn een stuk moeilijker aan te ruilen dan de 2018 kaarten. Succes en veel plezier! Martijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top