Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Storm Crow Foil 7 met zwarte rand

LievenVm
5 jaren geleden
Dag iedereen,

Ik heb onlangs 2ehandskaarten van iemand gekocht (ik ben nog niet echt thuis in de wereld van Magic) en daar zit een foil Storm Crow (7) met zwarte rand tussen. Als ik kijk wat die waard zou zijn vind ik enkel de versie met witte rand of versies die niet van de Seventh Edition zijn. Hebben jullie hier een verklaring voor? Of maakt het niet uit of de rand zwart of wit is?

Bedankt!
SimonVanHoudt
5 jaren geleden
Dat is een foil versie van 7th edition. Storm Crow
Dat zie je misschien niet aan het plaatje, maar foils van 7th edition zijn altijd black-bordered, terwijl non-foils altijd white-bordered zijn.
LievenVm
5 jaren geleden
Ah ok Simon, bedankt voor de snelle reactie!????
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het klopt helemaal wat hij zegt. Foils zijn altijd blackbordered, ook als de gewone versie dat niet is. De reden dat je dat hier op de site niet ziet is dat we wel een shiny laagje over de gewone plaatjes leggen zodat ze er foil uitzien, maar we wel de nonfoil plaatjes gebruiken. En dat gaat bij wat oudere sets (7th, 8th, 9th) dan niet helemaal goed.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top