Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[TYD] Trade Your Deck!

Twigwalker
11 jaren geleden
TYD staat voor Trade Your Deck. Ik heb deze decks in elkaar gezet met kaarten die ik nog overhad en graag wil ruilen. Heb je als beginnende speler nog niet veel ruilkaarten, maar wel een kaart uit een booster gehaald die veel waard blijkt te zijn? Dan kan je dit deck ruilen tegen die kaart. Zo heb je meteen een volledig deck om mee te spelen!

In het deck commentaar of forum commentaar kan geboden worden, een private message mag ook. Ik verwacht ongeveer 50% van de waarde aan ruilkaarten. Er mag ook geboden worden op het deck zonder basic land, dat scheelt 0,20 euro cent per landje op de totaal prijs. Als je wel basic land bij het deck wilt krijg je een willekeurige selectie van een hoop verschillende sets.

Dit zijn de decks die ik tot nu toe gemaakt heb, hopelijk zit er voor ieder wat wils bij. Het zijn allemaal decks gemaakt met kaarten uit Return to Ravnica, Gatecrash en M13.









Het enchantment armor deck is ondertussen al aan iemand belooft! Wees er dus snel bij! Op=Op

Het Arbor Haven deck is ondertussen al aan iemand belooft! Wees er dus snel bij! Op=Op







 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
TheRobinros
11 jaren geleden
Heel leuk idee! Als budget speler kan je zo ook leuke deckjes verzamelen om mee te spelen! Alleen de kosten voor de postzegels zijn wat minder
Zoockey
11 jaren geleden
Klinkt als een erg leuk initiatief! Mocht hier veel intresse in zijn, dan kan ik eventueel ook wel wat van die deckjes in elkaar draaien!
TheRobinros
11 jaren geleden
Ik zal ook mijn best doen, al denk ik eerder dat ik deckjes bij ga ruilen dan enkele kaarten
Twigwalker
11 jaren geleden
Weer even onder de aandacht brengen. Ik heb ondertussen ook al geïnteresseerde in het Instant Fun deck.
Zoockey
11 jaren geleden
Ok dit wordt dus een gouden sog-projectje voor vandaag. Ik ga kijken of ik er ook een paar kan bouwen! Kudo's aan jou Julian. Topideetje.
ebonpraetor
11 jaren geleden
Leuk initiatief inderdaad: ik krijg zelf ook spontaan zin om decks in elkaar te gaan knutselen van die enorme berg kaarten die ik niet gebruik.
Twigwalker
11 jaren geleden
Leuk om alle positieve reacties te lezen!
JT
11 jaren geleden
Ik heb een aantal decks ervan gezien, zitten erg leuke tussen!
Ik zelf heb niet heel veel interesse, voornamelijk omdat ik de meeste kaarten zelf al wel heb en dus in elkaar kan zetten, maar geeft mij wel inspiratie om wat leuks met mijn kaarten te doen, die anders toch niet gebruikt worden. Ik heb een huisgenote magic leren spelen (d.w.z. ze is nog in de leer bij mij ) en heb voor haar verjaardag een deckje gekocht, dit zijn decks die ze wel zou kunnen betalen en erg leuk werken.
Dus mogelijk gaat ze (al dan niet via mij) nog eens een keer een bod plaatsen.
Erg leuk, als meer mensen dit maken, als je het met 'TYD' aangeeft, is het makkelijk te zoeken, en eventueel gelijk in de titel als ie al weg is, zodat mensen die niet veel geld hebben naar leuke decks kunnen zoeken.
Twigwalker
11 jaren geleden
3 4 Nieuwe decks toegevoegd! Encoded Soul, Roaring Entrance, Griffin Call en Favour the Weird Sprites. En het Door Guardian deck is wat aangepast en bevat nu een infinite combo
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Omhoog! Wie is er nog opzoek naar een leuk casual deckje! Je hoeft niet iets van mijn wants te hebben je kan ook vragen of ik naar je haves wil kijken!
Twigwalker
11 jaren geleden
Upje
volantynys
11 jaren geleden
Ben trotse eigenaar geworden van heerlijke basis voor mijn token deck Thanks!
Twigwalker
11 jaren geleden
Omhoog
Twigwalker
11 jaren geleden
Upje, wie zoekt er nog een leuk casual deckje?
Twigwalker
11 jaren geleden
Omhoog!
Twigwalker
11 jaren geleden
Up!
Twigwalker
11 jaren geleden
Up!
Twigwalker
11 jaren geleden
Nog steeds veel leuke casual deckjes in de aanbieding!
Bassiuz
11 jaren geleden
Wil iemand mijn Modern EGGS deck nog hebben, ik ruil hem wel tegen een random EDH deck ofzo.


(zo teleurgesteld in WotC)...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top