Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Gezocht: Chimil, the Inner Sun

Rody
1 jaar geleden
Ik heb een collector boosterbox geopend van Double Masters en heb een aantal mooie kaarten te ruil en ben zelf opzoek naar een aantal borderless kaarten.
ramond
1 jaar geleden
Waar ben je naar op zoek?
Rody
1 jaar geleden
Het hardst opzoek ben ik momenteel naar Crucible of Worlds maar ik verzamel alle borderless kaarten uit deze set.

Edit: het linken gaat niet goed maar ik zoek dus de borderless Crucible of Worlds foil.
 bijgewerkt door Rody 1 jaar geleden
Rody
1 jaar geleden
Heb ondertussen al heel wat borderless kaarten kunnen ruilen maar mis er nog een paar! Mocht je kaarten zien bij mijn haves maar neits bij mijn wants? Dan wil ik best even door jouw haves kijken om te zien of we tot een ruil kunnen komen.
Rody
1 jaar geleden
Ik zoek nog een paar kaarten voor mijn Brawl deck, wie heeft er onderstaande kaarten?

Body Launderer
Volatile Arsonist
Cemetery Gatekeeper en/of Cemetery Gatekeeper
Shakedown Heavy
Evolved Sleeper

Verder nog steeds op zoek naar vele andere kaarten dus neem gerust een kijkje op m'n bomspot.
Rody
1 jaar geleden
up
Rody
1 jaar geleden
Rody
1 jaar geleden
Wie heeft er een Teferi te ruil?
Rody
1 jaar geleden
Hard op zoeknaar een Gix, Yawgmoth Praetor.
Rody
10 maanden geleden
Ik wil heel graag een Guardian Scalelord, heeft iemand die te ruil?
Rody
9 maanden geleden
De Scalelord heb ik ondertussen maar ik zoek nog een hoop andere kaarten.
Rody
8 maanden geleden
Hoi! Ik wil graag mijn verzameling Lord of the Rings compleet maken en ik zoek daar nog een hele hoop kaarten voor. Wie kan me daar bij helpen?
Rody
7 maanden geleden
Nog steeds opzoek naar veel Lord of the Rings kaarten
Madmax102
6 maanden geleden
Quote:
5 maanden geleden
Hard op zoeknaar een Gix, Yawgmoth Praetor.
Heb ik voor je, of heb je die inmiddels?
heb je toevallig Merry, Esquire of Rohan (#437) (foil) (borderless) en Aragorn, Company Leader (#410) (foil) (borderless)

Ik heb ook nog borderless lotr wat zoek je
Rody
5 maanden geleden
up
Rody
4 maanden geleden
Wie helpt me aan de laatste Nazgul? Nazgûl
Rody
2 maanden geleden
Ben opzoek naar Chimil, the Inner Sun en / of Chimil, the Inner Sun. Daarnaast natuurlijk nog bovenstaande Nazgûl en vele andere kaartjes.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 17 posts
  • Laatste post Rody 2 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top