Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gezocht: Tempest Djinn

Bavelb
5 jaren geleden
Beste mensen, ben sinds enige tijd op zoek naar 4 x Tempest Djinn om een mono-U deck te maken als alternatief voor mijn andere standard deck.

Helaas blijkt het deck sinds vorige week erg in trek en is deze specifieke kaart lastig te krijgen. Is er iemand die een playsetje beschikbaar heeft? Ik heb wel wat aardige (standard) ruilmogelijkheden.
center-49
5 jaren geleden
ik heb misschien niet het playsetje maar kan je misschien wel 1 exemplaar ruilen

ik ga morgen even kijken

Edit: ik moet je helaas teleurstellen ik heb ze niet in bezit
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb ze ook niet, maar ik heb wel een mooi rijmpje bij het kaartcommentaar gezet .
Teferi
5 jaren geleden
Ik heb helaas maar één Tempest Djinn voor je. Maar dan zijn de verzendkosten duurder dan de kaart zelf.
Bavelb
5 jaren geleden
Dank jullie wel in ieder geval. Heb er gisteren alvast 2 gescoord bij magicunited. Wellicht vanavond de anderen in een of andere ruilmap bij FnM

@Teferi, wat zijn de kosten zoal voor versturen dan?
Teferi
5 jaren geleden
1 postzegel is ongeveer 0,83. Ik woon wel toevallig in Rotterdam, ik stuur je wel even een pm.
Bavelb
5 jaren geleden
Haha, dacht dat het meer zou zijn dan een postzegel. Maar bedankt, ikheb gisteren op de FnM het playsetje compleet kunnen ruilen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Bavelb 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Bavelb 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top