Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Heavily played kaarten gezocht

Julius_Kester
10 maanden geleden
Ja ik meen het, na dit deck te hebben gezien: https://www.reddit.com/r/EDH/comments/gbo0gc/the_hpdamaged_gonti_deck/ dacht ik, dit kan ik ook. Ik ben dus op zoek naar heavily played/damaged kaart, hoe erger hoe beter. Als ik zo naar mijn eigen collectie van lelijke kaarten kijk denk ik dat ik het meeste heb voor een gruul/naya stompy deck of een boros modular deck, maar ik heb (helaas) geen damaged commander, dus als je die hebt wordt heel erg op prijs gesteld. Verder zijn commander staples (lelijke sol rings en arcane signets) ook heel erg fijn aangezien ik wel graag een functionerend deck wil, ik zou deze kaarten ook wel willen ruilen voor een mooie versie, dat ik een damged sol ring krijg een jij gewoon een near mint/excellent van me terug krijgt.
Geen idee of dit project ooit iets gaat worden, maar je kan altijd proberen. Als er verdere updates zijn voor het deck (zoals een commander) laat ik het weten.
Bij voorbaad dank.
xEternalTears
10 maanden geleden
Maak gewoon je eigen kaarten heavily played door ze veel te spelen (zonder hoesjes)?
Cassefras
10 maanden geleden
Ik heb nog een played Savannah.

Telt deze ook als staple en wisselbaar tegen een exc? 😋

Ik heb helaas geen gesloopte staples, maar wel oldschool plan.

Succes man!
Gijsneus
10 maanden geleden
Ik heb een heavy played Sol Ring voor je. Zorgt vast voor een paar mooie blikken als je ongesleeved speelt :-)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top