MarcelN's “Want du Jour”

MarcelN
2 maanden geleden
De want van 30 januari is:

Puresteel Paladin

Ik heb m!
 bijgewerkt door MarcelN 1 maand geleden
MarcelN
2 maanden geleden
De want van 1 februari is:

Primeval Bounty

Ik heb ‘m!
MarcelN
2 maanden geleden
De want van 6 februari is:

Sphinx Ambassador

Ik heb ‘m!
MarcelN
1 maand geleden
De want van 18 maart:

Voor in m’n Brago, King Eternal clonen-dat-t-een-aard-heeft-deck. Hoe grappig is t om deze Flip in te sneaken

Dus heb je deze kaart, of een anderenkaart van m’n wants (MarcelN), stuur even een berichtje!
MarcelN
1 maand geleden
De want van 19 maart:

4 stuks van:

Dan heb ik namelijk m'n hele basic land base Snow-covered en dan werkt Extraplanar Lens alleen maar in mijn voordeel! Neener, neener!

Dus heb je deze kaart, of een andere want van mij (MarcelN), stuur een berichtje!
MarcelN
1 maand geleden
De want van 23 maart is:

Voor in m’n nog op te zetten Judith, the Scourge Diva deck. Sacrifice wordt daarin een groot thema en de ability van deze bad-ass mofo mag daarin niet missen!

Dus heb je deze kaart, of één van m’n andere wants (MarcelN), stuur me een berichtje! Wellicht valt er wat te regelen. Mocht je niks van je gading in m’n haves vinden.. bericht me toch ff. Ik heb meer dan dat er op m’n spot staat
MarcelN
30 dagen geleden
De want van 24 maart:

Ik heb ‘m!
 bijgewerkt door MarcelN 21 dagen geleden
MarcelN
27 dagen geleden
De want van 27 maart:

Ook weer voor het Judith, the Scourge Diva deck! Iets wat zo makkelijk weer terug komt na een sac... love it!

Heb je deze kaart, of één van m’n andere wants, neem contact op!
 bijgewerkt door MarcelN 27 dagen geleden
MarcelN
23 dagen geleden
Nu ‘s wants voor een 60-kaarten deck... (???, ja echt)

Dus de wants van 31 maart:

en 2 stuks
MarcelN
21 dagen geleden
We gaan weer voor het grootgrondbezit!

De wants van 3 april:

Voor allerhande gestroomlijnde manafixing in m'n Geist of Saint Traft, Hallar, the Firefletcher en Judith, the Scourge Diva decks.

Dus heb je één van deze landjes, laat even weten! Wellicht valt er wat te charteren!
 bijgewerkt door MarcelN 6 dagen geleden
MarcelN
9 dagen geleden
De want van 13 april:

Voor m'n Geist of Saint Traft Aura deck.. Is dit toch wel een beetje een must denk ik

Heb je deze kaart? Stuur me een bericht!
MarcelN
1 dag geleden
De want van 22 april:

Ook weer voor het Geist of Saint Traft deck. Dat deck heeft beatsticks nodig. Dit is een prima beatstick, die de hopelijk talrijke Angels die o.a. onze fijne vriend Geist gaat poepen ook nog s een beetje sterker maken. Daarnaast komen er vanzelfsprekend wat puike Aura’s op te liggen om het een en ander aan schade toe te dienen!

Heb je deze kaart? Of een andere want van mij? Stuur een berichtje, kijken of we tot een leuke trade kunnen komen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post MarcelN 1 dag geleden
  • Gemaakt door MarcelN 2 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL