Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Mijn wants (en haves)

Shish
5 jaren geleden
Zoek weer wat nieuwe kaarten erbij voor een leuk casual deckje, kijk even of je iets te ruil hebt van mijn wants en of je dan nog iets ziet tussen mijn haves, en bericht me als je zoiets ziet
Shish
5 jaren geleden
Zoek nog wat kaarten, extra nadruk op de Amulet of Vigor, die wil ik graag aanruilen, die wil ik graag in mijn commander deck stoppen (ook als de kaart een beetje beschadigd is, geen probleem, laat dat dan weten en dan houden we er rekening mee.
Shish
5 jaren geleden
Staan weer mooie kaartjes tussen mijn wants die ik graag aanruil. Heb ondertussen al wat kaarten van de nieuwe set bij mijn haves ook gezet, na dit weekend zullen nog veel meer kaarten uit die set volgen (na een draft met vrienden met mijn boosterbox en als ik nog het een en ander aan pakjes heb geopend)
Shish
5 jaren geleden
per ongeluk 2x gepost
 bijgewerkt door Shish 5 jaren geleden
Shish
5 jaren geleden
Heb wat kaarten van de nieuwe set er al op kunnen zetten, vooral de mythics ook die ik nog te ruil heb. Overigens als je nog een rare zoekt die er niet tussen staat kan je me nog wel berichten, de kans bestaat dat ik hem wel voor je heb.
Shish
5 jaren geleden
Heb net nog een mooie Breeding Pool en foil Domri, Chaos Bringer gehaald uit een pakje ze zijn te ruil
Shish
5 jaren geleden
Heb heel wat nieuwe wants toegevoegd voor m'n commander decks. Bovendien heb ik ook even m'n haves weer geupdate
Shish
5 jaren geleden
Hallo,

heb weer heel wat kaarten aan mijn wants toegevoegd, allemaal voor commander Maar een aantal kaarten hiervan hebben een beetje haast, die wil ik snel aanruilen voor zaterdag (het epic commander event) en anders ga ik ze begin komende week gewoon kopen, zodat ik ze op tijd heb. Dat gaat over deze kaarten:
Genesis wave
Lurking predators
Homeward Path
Arbor elf
Avatar of growth
Borborygmos
Bramble sovereign
Craterhoof behemoth
Joraga treespeaker
Krosan restorer
Lifeblood hydra
Nylea, god of the hunt
Oracle of mul daya
Prowling serpopard
Quirion elves
Regal Behemoth
Rhonas the indomitable
Scourge of kher ridges
Selvala, heart of the wilds
Shaman of forgotten ways
Somberwald Sage
Stonehoof Chieftain
Urabrask the Hidden
Xenagos, god of revels

Ik ruil graag, ik ruil netjes, en ik reageer lekker snel altijd. Dus stuur me een berichtje als je mij kan helpen, en wie weet kan ik ook jou helpen.

Bedankt!
Shish
5 jaren geleden
Dat gedeelte is gelukkig ondertussen al wat opgelost. Heb m'n wants bijgewerkt en er zijn enkele kaarten toegevoegd aan m'n haves. Come and see
Shish
5 jaren geleden
Mooi, klein bumpje tussendoor
Shish
5 jaren geleden
bump, neem gerust een kijkje
Shish
5 jaren geleden
Heb net even heel wat wants toegoegd, en daarnaast ook weer een stapel nieuwe haves (uit een uit elkaar gehaald deck)
Shish
5 jaren geleden
Correctie, net nog wat decks afgebroken, dus nog een stapel haves toegevoegd. Come and see, come and see the wonders of trading
Shish
4 jaren geleden
Bump
Shish
4 jaren geleden
Ik heb zojuist een Prerelease Foil Nicol Bolas, Dragon-God uit een prerelease pack. Heb ook al wat andere foils van WAR bij m'n haves gezet. Heb ook de meeste rares, enkele mythics en de commons/uncommons van WAR in m'n bezit, maar dat ga ik nog allemaal uitzoeken en sorteren. Maar dit ging vooral over de PRERELEASE FOIL NICOL BOLAS van WAR die ik nu dus te ruil heb
 bijgewerkt door Shish 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 15 posts
  • Laatste post Shish 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Shish 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top