Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Werewolfs gezocht

Jacemaster
4 jaren geleden
Ik ben opzoek naar weerwolven.
Als je ze hebt en wilt ruilen voor een kaart die niet bij mijn wants/haves staat, kan je er gewoon een berichtje over sturen.
 bijgewerkt door Jacemaster 4 jaren geleden (Typfout)
CpJey
4 jaren geleden
Als je wil heb ik 1 x Scorned Villager, 1 x Villagers of Estwald, 4 x Hinterland Logger, 4 x Solitary Hunter, 2 x Lambholt Pacifist, 3 x Hermit of the Natterknolls, 2 x Sage of Ancient Lore, 4 x Ulvenwald Captive, 4 x Kessig Prowler, 2 x Shrill Howler, 1 x Reckless Waif, 4 x Convicted Killer, 4 x Gatstaf Arsonists, 3 x Breakneck Rider, 1 x Kessig Forgemaster, 3 x Vildin-Pack Outcast en 1 x Conduit of Storms voor je. Zelf heb ik best interesse in je Casualties of War, Paradise Druid, Giant Killer en/ of 1 x Veil of Summer. Afhankelijk van de selectie en hoeveelheid die je van mij zou willen natuurlijk. Laat maar iets weten. Grts.
CpJey
4 jaren geleden
En eventueel ook nog een Immerwolf. Geen weerwolf maar wel ideaal in een weerwolf deck.
Jacemaster
4 jaren geleden
Hoi ik wil graag kaarten ruilen. Ik hoef niet al jouw kaarten, maar ik zou graag de Villagers of Estwald, de Hinterland Logger, de Lambholt Pacifist, de Hermit of the Natterknolls, de Sage of Ancient Lore, deReckless Waif, de Breakneck Rider, deKessig Forgemaster en de Conduit of Storms willen ruilen wat wil je ervoor hebben?
CpJey
4 jaren geleden
Elke kaart éénmaal? Dan lijkt Casualties of War, Paradise Druid en Giant Killer me een goede ruil (qua waarde hier op de Bazaar).
Jacemaster
4 jaren geleden
Oh ik had niet gezien dat je van kaarten meer dan een hebt. In dat geval wil ik graag 2×de Sage of Ancient Lore, 2×Hermit of the Natterknolls, 4×Hinterland Logger 2x Lambholt Pacifist en van de rest maar een.
Dan doe ik voor jou de Veil of Summer erbij.
CpJey
4 jaren geleden
Top! Ik stuur je een persoonlijk bericht met mijn adres, kan jij me het jouwe geven en dan komen ze asap jouw richting uit. Dragon Mage uit je wants lijst doe ik er ook 2 keer bij, grts
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post CpJey 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Jacemaster 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top