Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Woodcutter zoekt

thewoodcutter
10 jaren geleden
Aloha mensheid,

met enige prioriteit zoek ik Progenitor Mimic en een Council of the Absolute.
Ik heb een speciale sectie (tijdelijk aanbod) in mijn "haves" voor die twee kaartjes, maar eventuele andere kaartjes uit mijn haves mogen ook. Die speciale sectie is alleen beschikbaar voor die twee kaartjes. Eventuele andere wants van mij mogen natuurlijk ook aangeboden worden (graag zelfs), maar daar gaan die kaartjes niet voor weg.

Alvast bedankt!
Groenten,
Joost
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 jaren geleden
thewoodcutter
10 jaren geleden
Inmiddels is bovenstaande niet meer van toepassing, met dank aan Harakesh
Maar er zijn nog wel andere kaartjes die ik zoek, zie mijn bomspot. Zoals de Finnen zeggen: Kiitos!
thewoodcutter
10 jaren geleden
Een klein schopje/trapje* tegen dit onderwerp.


* = en nee geen tuinwerktuig of ladder.
thewoodcutter
10 jaren geleden
Kleine update, weer wat wensen eraf en weer wat te ruil erbij.

Drie nou ja misschien wel vier dingen hebben prioriteit: de Innistrad dingetjes, Theros/Born of the Gods en mijn Groupbug deck: Xira Arien EDH.
 bijgewerkt door thewoodcutter 10 jaren geleden
thewoodcutter
10 jaren geleden
Deze kan wel weer een ladder gebruiken.

En als een moderator heel vriendelijk wil zijn om de titel van het onderwerp te veranderen naar in gezocht door woodcutter (of in het Nederlands: gezocht door houthakker). Mijn dank is groot! Kiitos.
 bijgewerkt door thewoodcutter 10 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
Grote update van mijn bomspot, momenteel met enige voorrang op zoek naar de laatste twee kaartjes uit Innistrad: een Snapcaster Mage en Geist of Saint Traft.

Bedankt!
thewoodcutter
9 jaren geleden
een klein laddertje deze maal.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Een klein keukentrapje deze keer. Ben nog bezig de Saviors of Kamigawa wants aan te vullen, tevens heb ik ook nog een hele stapel foil landjes (en andere niet-rare foils) liggen om aan mijn haves toe te voegen. Let op deze ruimte.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Klein tuinwerktuigje.
Wie helpt mij aan de gezochte Worldwake kaartjes?
Alvast bedankt!
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
miezerig tuinwerktuigje...

wie helpt mij aan:
-de worldwake kaartjes
-de laatste twee Theros kaartjes
-kaarten voor mijn Gorgonzola deck (te vinden in het sideboard):


Eventueel kunnen er a.s. zaterdag op de bazaar deals in persoon afgehandeld worden!
thewoodcutter
9 jaren geleden
Deze kan wel weer een fase gebruiken. Iemand die nog wat wil ruilen?

ps en als een moderator alsnog even de titel kan aanpassen? Dank u!
thewoodcutter
9 jaren geleden
Nog maar een paar Journey Into Nyx kaartjes gezocht.
Als er nog wat mensen zijn die wat van mijn gezochte Worldwake kaartjes hebben?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Weer wat aandacht voor deze topic. Wie-o-wie helpt mij aan die Worldwake & Journey Into Nyx kaartjes? Oh en bezwaar als iemand de andere wants heeft, is er natuurlijk ook niet. Bedankt!
thewoodcutter
9 jaren geleden
Tijd om deze weer eens een zetje te geven... nog voldoende spul gezocht.
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
paulerikedelman
9 jaren geleden
Ik heb een council

Edit: Ik kijk met mijn neus, die heb je al
 bijgewerkt door paulerikedelman 9 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
Tijd voor een nieuwe vraag:
wie heeft er het vinyl speelmatje behorend bij het Challenge Deck: Defeat a God voor mij? Geen idee wat het waard is, maar daar komen we vast wel uit (ik kan ook creabea een cake of koekjes voor je bakken).

Verder zoek ik nog 2 kaartjes voor mijn conspiracy set en heb ik nog een paar Journey into Nyx en Worldwake wants. Wie-o-wie helpt me? Alvast bedankt!
thewoodcutter
9 jaren geleden
En weer een kleine update. Wie-o-wie helpt me aan die laatste kaartjes voor de worldwake/conspiracy/journey into nyx sets (en alle andere wants mogen ook). Momenteel zoek ik niks buiten deze wants. Dus als je niets ziet, wat jij hebt, bij mijn wants, zeer waarschijnlijk is er dan geen deal mogelijk.
Alleen op volledig uitgewerkte ruilaanboden wordt ingegaan, anders wordt je genegeerd.
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
En wederom een update, nu ook dingen voor mijn cube erop gezet (voornamelijk van conspiracy). Dus wie helpt mij?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Tijd voor een Bump in the Night, oh nee, het is overdag.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Tijd voor een schop, vakantie zit er al weer even op... dus ruilen maar!
Het kan zijn dat mijn ruillijst niet 100% klopt, dus heb aub even geduld.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top