Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Woodcutter zoekt

thewoodcutter
9 jaren geleden
Nu een echte Bump in the Night
thewoodcutter
9 jaren geleden
En weer eentje in de ochtend!
thewoodcutter
9 jaren geleden
Up!

Kan tevens een moderator de titel aanpassen in "Woodcutter zoekt"?
Jeff
9 jaren geleden
Quote:
thewoodcutter 10-09-2014 om 15:49
Up!

Kan tevens een moderator de titel aanpassen in "Woodcutter zoekt"?


Nee. Graag gedaan
thewoodcutter
9 jaren geleden
Toch bedankt dan.
*mist nog steeds een worship smiley*...
thewoodcutter
9 jaren geleden
Vallen er nog wat kaartjes te ruilen voordat Khaaaaaaans! of Tarkir verschijnt?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Na een toffe 2HG prerelease, zijn er weer wat kaartjes te ruil en zoek ik ook weer wat kaartjes.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Wie-o-wie helpt mij aan de laatste Khans kaartjes? (Andere wants mogen ook natuurlijk).
thewoodcutter
9 jaren geleden
Nog iemand die Khans prerelease promo's wegdoet?
Ik zoek nog de volgende:
Abzan Ascendancy
Avalanche Tusker
Butcher of the Horde
Rattleclaw Mystic
Siege Rhino

Ok, ik geef tot 50% meer voor een van bovenstaande (niet doorgestreepte) prerelease foils. Verschillende mensen hier hebben dat al, hopelijk tot hun blijdschap, ondervonden.
Oh en een (of meer) zombie tokens zijn ook zeer welkom.
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
Nog steeds wat prerelease promo's van Khans of Tarkir (alsmede nog wat andere kaartjes gezocht).
Voor het gemak staat er hierboven een lijstje van de gezochte promo's.
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
En wederom even een bump. Voordat ik van een paar vrije daagjes ga genieten, wie helpt me nog even aan een paar kaartjes?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar Khans of Tarkir prerelease promo's (de andere prerelease promo's van mijn lijstje mogen ook ). Ik geef tot 50% meer, in bazaar waarde, voor een Khans of Tarkir prerelease promo. Heb je er meer dan 1? Dan sowieso 50% meer.
Nog iemand die Khans prerelease promo's wegdoet? Make me an offer I can't refuse!
Ik zoek nog de volgende:
Abzan Ascendancy
Avalanche Tusker
Butcher of the Horde
Rattleclaw Mystic
Siege Rhino
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
Tijd voor een upje. Wie helpt mij aan de laatste 5 Khans of Tarkir prerelease promo's? Of aan een van mijn andere wants?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Oeh, dat is al weer even geleden. Tijd voor een upje. Ik zoek nog wat pre-release promo's. Ik bied 50-100% meer dan BoM-waarde voor NM exemplaren van de volgende:
Brutal Hordechief
Kolaghan, the Storm's Fury
Butcher of the Horde
Siege Rhino
Dragonlord Dromoka
Dragonlord Kolaghan
Arashin Foremost
Atarka's Command
Blood-Chin Fanatic
Ojutai's Command
Sidisi, Undead Vizier
Stratus Dancer
Surrak, the Hunt Caller
Thunderbreak Regent



Daarnaast zoek ik ook nog de Ugin's Fate kaartjes (tegen een wat normaler tarief, maar als je er meer dan 1 voor mij in de aanbieding hebt, mag je rustig wat meer vragen ):
Altar of the Brood
Ghostfire Blade
Grim Haruspex
Mastery of the Unseen
Wildcall
Briber's Purse
Reality Shift
en 1 exemplaar (gewone versie hoor ) van Ugin himself:
Ugin, the Spirit Dragon

Ik heb nog wat rare en andere foils uit Dragons of Tarkir die ik nog niet toegevoegd heb, volgt in de loop van het weekend.
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 jaren geleden (DTk promo's toegevoegd)
thewoodcutter
9 jaren geleden
Zo nog drie prerelease foils uit Khans of Tarkir (2) & Fate Reforged (1), zie vorige post. Wel zijn er natuurlijk ook weer 40 prerelease foils uit Dragons of Tarkir bijgekomen. Iemand die er vanaf wilt? Ik zoek er nog 38 waarvan ik er 37 weet. De laatste is er eentje uit de Dromoka clan, maar die is mij niet bekend (en het is niet Dromoka's Command, die heb ik al... )
thewoodcutter
9 jaren geleden
En ook dat raadsel is opgelost... ik miste Avatar of the Resolute als prerelease promo
Maar het is weer tijd voor een bump... Wie heeft er nog wat van mijn wants te ruil?
thewoodcutter
9 jaren geleden
Omhoog!
Een paar posts terug heb ik heel compact een lijstje met op dit moment de meest belangrijke pre-release foil wants geplaatst (dat is bij). Ik ben vrij gul met bijruilen, dus heb je er een over: tussen de 50 tot 100% extra bomwaarde.
Oh en natuurlijk zoek ik ook nog wat Dragons of Tarkir kaartjes, duh!
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
thewoodcutter
9 jaren geleden
Kleine bump. Nog slechts 8 pre-release promo's van Dragons, 1 van Fate Reforged en 1 van Khans of Tarkir. Wie helpt mij er aan? Voor mensen die liever in persoon ruilen: a.s. maandag ben ik op het commander toernooi van de bazaar. Laat me weten als je iets wilt ruilen, ook in persoon, kan ik het apart leggen.
thewoodcutter
8 jaren geleden
Tijd voor een update: nu voornamelijk op zoek naar modern masters 2015 kaartjes.
Ik heb nog wel wat commons en uncommons daarvan over (voornamelijk voor de gezochte uncommons ervan), maar dat zal niet heel lang zo zijn.
Graag alleen volledig uitgewerkte ruilaanboden!
thewoodcutter
8 jaren geleden
En een klein upje...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top