Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Woodcutter zoekt

thewoodcutter
8 jaren geleden
Wie-o-wie helpt mij aan de laatste Modern Masters 2015 kaartjes (Tarmogoyf min of meer uitgezonderd, ik ga er niet vanuit dat ik daar voldoende voor te ruil heb ). Daarnaast ook nog op zoek naar wat pre-release foils en Ugin's Fate promo's. Van elk nog drie gezocht, dus wie wil/kan mij helpen?
thewoodcutter
8 jaren geleden
Bump in the Night, again...
thewoodcutter
8 jaren geleden
Op zoek naar de pre-release promo's van Origins... wie helpt me? Nog 37 te gaan Ook nog op zoek naar 4 mythics uit Origins, alsmede 1 rare en wat kaartjes voor een standard deck. Wie helpt me?
thewoodcutter
8 jaren geleden
Een klein schopje van dit topic nav een opmerking in de chat topic...
Voornamelijk op zoek naar Origins pre-release promo's, de laatste twee Ugin's Fate promo's en nog 2 mythics uit Origins.
 bijgewerkt door thewoodcutter 8 jaren geleden
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar pre-release promo's. De haves van bfz zullen in de loop van de week verder geupdate worden. Ik heb nog een zestal foil full art basics en nog een hele stapel andere foils, alsmede gewone kaartjes toe te voegen van bfz
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar pre-release promo's van zowel Battle for Zendikar als wel als Origins. Wie helpt me?
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar die pre-release promo's van Bfz en Origins. Daarnaast ook nog op zoek naar een 12-tal Island (mogen ook de andere versies zijn uit Champions of Kamigawa) voor een EDH deckje rond Kaseto, Orochi Archmage. Wie helpt?
thewoodcutter
8 jaren geleden
Vrijdag wat Oath of the Gatewatch open gemaakt. Zaterdag met hulp van Ralf, Maarten en nog twee zeer behulpzame ruilers, wiens namen ik niet onthouden heb , weer wat pre-release foils gescoord. Waarvoor dank (ook aan Marco, maar daar heb ik geen pre-release foils kunnen scoren ) Echter ik ben nog lang niet compleet.
Wie-o-wie helpt mij aan de volgende pre-release kaartjes (voor de duidelijkheid dat zijn de foils met de datums erop gestempeld, altijd 2 data (itt de release foil die er slechts 1 heeft, maar wel alternate artwork bevat)):
Kalitas, Traitor of Ghet

Battle for Zendikar
Gideon, Ally of Zendikar
Ob Nixilis Reignited
Undergrowth Champion
Endless One
Exert Influence
Nissa's Renewal
Painful Truths

Origins:
Pia and Kiran Nalaar

Pre-release foils van voor Khans block:
Wurmcoil Engine

Als de bazaar geen prijs heeft voor de kaart, reken ergens tussen de 1,6 en 2,0 keer de normale prijs (afhankelijk van welke promo).

Daarnaast zoek ik nog een paar niet-promo en non-foil kaartjes van Oath of the Gatewatch:
Kalitas, Traitor of Ghet

World Breaker
Matter Reshaper

Bedankt voor alle hulp!
Overigens doorgestreept is onderweg/al geritseld, waarvoor dank aan Paul, Ruud, Erik, Frank, Joep, Jeroen & Thomas, Alan!
 bijgewerkt door thewoodcutter 8 jaren geleden
thewoodcutter
8 jaren geleden
Klein bumpje. Welke helden willen & kunnen mij helpen met mijn verzameling pre-release foils? Bij voorbaat dank!
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog minder dan 30 pre-release te gaan, wie wil er helpen?
Bij voorbaat dank.
thewoodcutter
8 jaren geleden
Terug van vakantie met een kleine update. Ik heb nog wel wat Oath of the Gatewatch foils en non-foils toe te voegen, maar dat komt in de loop van het weekend.

Let er op dat de Cascade Bluffs alleen weg gaat tegen een beperkt aantal kaarten (staat vermeld in mijn spot bij de kaart zelf aan de Haves kant).
Bedankt!
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog minder dan 10 pre-release foils te gaan, wie wil er helpen?
Gauw voordat er weer 77 bijkomen.
Bij voorbaat dank.
 bijgewerkt door thewoodcutter 8 jaren geleden (aantal aangepast)
thewoodcutter
8 jaren geleden
Nog 6 te gaan (en vanaf volgend weekend weer 83... )

Wie-o-wie helpt mij aan de volgende pre-release kaartjes (voor de duidelijkheid dat zijn de foils met de datums erop gestempeld, altijd 2 data (itt de release foil die er slechts 1 heeft, maar wel alternate artwork bevat) zo geschreven A-B Maand Jaar):
Oath of the Gatewatch:
Kalitas, Traitor of Ghet

Battle for Zendikar:
Endless One
Exert Influence
Nissa's Renewal
Painful Truths

Pre-release foils van voor Khans block:
Wurmcoil Engine

Ik reken 1,6 tot 2 keer de normale kaartwaarde meestal (als BoM geen waarde bekend is voor zo'n pre-release foil!) , maar ben ook bereid iets meer te geven in sommige gevallen.
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
thewoodcutter
7 jaren geleden
... pre-release foils dus. Zoals gezegd reken 1,6 tot 2 keer BoM waarde (van de normale kaart, niet de foil). Ik zoek er momenteel nog 72 69 met voornamelijk Shadows over Innistrad natuurlijk.
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
thewoodcutter
7 jaren geleden
Nog steeds pre-release foils gezocht (57 verschillende ). Wie wilt helpen?
thewoodcutter
7 jaren geleden
Naast de pre-release foils zoek ik ook nog wat Standard kaartjes:
Languish
Avacyn's Judgment x3 x2 incoming
Foreboding Ruins x3 x3 incoming
Smoldering Marsh x2 x1 incoming
Wie-o-wie helpt?
Eventueel kan a.s. zaterdag er in Ede IRL geruild worden...
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
thewoodcutter
7 jaren geleden
Nog wat standard wants, alsmede nog steeds pre-release foils gezocht...
thewoodcutter
7 jaren geleden
Nog steeds op zoek naar pre-release foils...
thewoodcutter
7 jaren geleden
Eternal Masters gezocht.
Wat pre-release foils en verdwaalde standard/modern wants...
thewoodcutter
7 jaren geleden
bump...

Prerelease foils:
Shadows over Innistrad stamped prerelease kaarten:
Archangel Avacyn
Behold the Beyond
Descend upon the Sinful
Geralf's Masterpiece
Seasons Past
Sigarda, Heron's Grace
Sorin, Grim Nemesis
The Gitrog Monster

Confirm Suspicions
Corrupted Grafstone
Devils' Playground
Engulf the Shore
Ever After
Falkenrath Gorger
Flameblade Angel
Game Trail
Soul Swallower

Oath of the Gatewatch stamped prerelease kaarten:
Kalitas, Traitor of Ghet

Battle for Zendikar stamped prerelease kaarten:
Painful Truths
 bijgewerkt door thewoodcutter 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top