Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Aang commander deck advies

Davriel42421
1 maand geleden
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/aang/113240
https://moxfield.com/decks/kILOeXdkEUeDN5LV04A3JA

Ik heb mijn eerste commander deck gemaakt doormiddel van de avatar bundle die ik heb gekocht. Graag ontvang ik feedback over mijn deck. Wat eruit te halen en wat zou er beter in passen? Deck is niet compleet overgenomen in bazaar daarom ook de moxfield link.

Budget is niet oneindig dus graag prijs/kwaliteit upgrades

Alvast bedankt voor de reacties.
thegeertfiles
1 maand geleden
Ik hou van tribal dus ben al meteen enthousiast over je deck. Hier wat aanbevelingen die je als ideeën kan opdoen en niet meteen klakkeloos overnemen want het is jouw deck. Jij moet het leuk vinden. Het moet goed spelen tegen de decks van je tegenstanders. Speel vooral een keer met je eigen deck zoals hij nu is voordat je het meteen weer helemaal gaat omgooien. Dit geeft je goede inzichten in wat wel werkt en wat niet werkt en waarom.

Commander potjes win je met name door veel kaarten te spelen. Dat kan alleen door veel kaarten te pakken.
Kindred Discovery
Vanquisher's Banner
Sea Gate Loremaster
South Pole Voyager

Goedkopke single spot removal is erg goed en belangrijk om de threats van je tegenstanders aan te pakken
Swords to Plowshares
Path to Exile
Beast Within
Generous Gift
En wat mass removal

Dan ramp, je speelt niet superveel basics dus ik zou niet al te veel basic land zoekers toevoegen. Maar ramp is erg belangrijk om voorop te komen of om bij te blijven
Kodama's Reach
Chromatic Lantern
Great Divide Guide

Nodige power om de game af te maken
Wartime Protestors
Akroma's Will

Wat er dan uit
Hermitic Herbalist, je speelt weinig lessons
Katara, Bending Prodigy, te langzame card draw
Walltop Sentries, niet goed genoeg
White Lotus Reinforcements, een simpel +1/+1 effect is in commander meestal niet zo goed
Uncle Iroh, je speelt weinig lessons

Cunning Maneuver, niet goed genoeg
Firebending Lesson, de andere removal is diverser en beter
Naturalize, de andere removal is diverser en beter
Origin of Metalbending, de andere removal is diverser en beter
Epic Downfall, de andere removal is veelzijdiger
Airbending Lesson, het doet wel iets met airbending waar niet zoveel kaarten van zijn maar het is ook wel een trage kaart. Ik zou nog Aang, Swift Savior spelen

Kishla Village, met de extra ramp en card draw is 38 land wel genoeg
Shimmerdrift Vale, met de extra ramp en card draw is 38 land wel genoeg
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL