Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb mijn eerste commander deck gemaakt doormiddel van de avatar bundle die ik heb gekocht. Graag ontvang ik feedback over mijn deck. Wat eruit te halen en wat zou er beter in passen? Deck is niet compleet overgenomen in bazaar daarom ook de moxfield link.
Budget is niet oneindig dus graag prijs/kwaliteit upgrades
Ik hou van tribal dus ben al meteen enthousiast over je deck. Hier wat aanbevelingen die je als ideeën kan opdoen en niet meteen klakkeloos overnemen want het is jouw deck. Jij moet het leuk vinden. Het moet goed spelen tegen de decks van je tegenstanders. Speel vooral een keer met je eigen deck zoals hij nu is voordat je het meteen weer helemaal gaat omgooien. Dit geeft je goede inzichten in wat wel werkt en wat niet werkt en waarom.
Dan ramp, je speelt niet superveel basics dus ik zou niet al te veel basic land zoekers toevoegen. Maar ramp is erg belangrijk om voorop te komen of om bij te blijven Kodama's Reach Chromatic Lantern Great Divide Guide