Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Abzan commander gezocht

PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Bestaat er een legendary creature in Abzan kleuren die vergelijkbaar is met Dina, Soul Steeper ?

Eventueel ook 2 creatures met partner
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 2 jaren geleden
Morph
2 jaren geleden
Er zijn er wel die wat doen met Lifegain/Loss zoals Tymna the Weaver&Ikra Shidiqi, the Usurper.
Of een Partner combinatie die iets doet met Power/Thouness zoals Yannik, Scavenging Sentinel&Nikara, Lair Scavenger.

Verder niet echt geloof ik.
Hier zijn al je opties in Abzan
 bijgewerkt door Morph 2 jaren geleden
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Thnx,

Ik denk dat ik dan maar in Golgari blijf
offspring
2 jaren geleden
Wat je zou kunnen overwegen, als je in lifegain wilt blijven, is een deck in Abzan maken met Dina, Soul Steeper als 'secret commander'. Die je gewoon in je 99 stopt, maar vindbaar maakt op verschillende manieren. Groen en wit hebben beide wel opties om legendary creatures te zoeken met kaarten als Time of Need, Captain Sisay en Search for Glory (om bij de 'gewone' tutors nog maar even weg te blijven). Daarmee creeëer je wat flexibiliteit en je opent in wit natuurlijk een hele hoop deuren voor lifegain. Het moet wel je stijl zijn, ik heb niet zoveel met zo'n type deck, al heeft Morophon, the Boundless ook een klein beetje een tweede-commander rol in mijn changelings deck.
 bijgewerkt door offspring 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top