Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Advies, beginnende speler.

Yefferz13
5 jaren geleden
Hallo forumleden,

Sinds de kerst ben ik begonnen met spelen door vrienden die al enige ervaring hebben. In het begin met een aantal decks van hun mogen spelen en trok het 5 kleuren deck mij het meeste aan.

Nu heb ik, samen met mijn zus Kisajera (inmiddels ook enthousiast haha), een aantal standaard decks gekocht: planeswalkerdeck Ral en Jace, guildkits Dimir en Boros en een core set 2019 (per ongeluk er bij besteld en toch gehouden).

Ik zelf heb Boros gepakt, dit deck vind ik erg fijn omdat het veel direct damage kan doen en kaarten sterker kan maken door middel van bijvoorbeeld mentors etc. in het witte gedeelte ervan trekken de Angels me vooral aan. Ook vind ik de kaarten fijn die mij leven geven en de instants.

Ik heb een aantal kaarten verwijderd/toegevoegd en is dit mijn deck momenteel.
hopelijk kunnen jullie mij helpen met aanpassen, veranderen en verbeteren van mijn eerste deck.

ook ben ik aan het denken wat ik hierna het beste kan maken. ik was zelf aangezien de kaarten die ik heb en wil wil gebruiken (niet in dit deck) een volledig wit (of iets erbij (advies nodig). En dacht ik aan iets van Goblins of Angels.

alvast bedankt! alle hulp word zeer gewaardeerd

standard
First one.
door Yefferz1314 minuten geleden


Yefferz
Yefferz13
5 jaren geleden
Verder heb ik deze kaarten op m'n verlanglijstje staan. Natuurlijk zou ik het ook erg op prijs stellen wat jullie hiervan vinden.
Misschien zit ik er wel helemaal naast haha




deze onderste 2 vooral meer om de art! wil deze kaarten hoe dan ook uiteindelijk, ook al zouden ze niet voor dit deck zijn!

Zwolver
5 jaren geleden
Hoi Jefferz13

Wat voor deck je gaat bouwen hangt voor een groot deel af van wat je wilt. Competitief spelen, voor fun, 1 vs 1, multiplayer.. etc.

Je gekozen kaarten zijn allemaal behoorlijk goed. De 3 creatures vervullen echter allemaal dezelfde rol. Zijn indestructible, groot, en of allemaal threats. Echter werken de gods niet zo goed in een multicolored deck. En tokens hebben geen devotion. Dus het combineren met elkaar is erg lastig. Ik zou de gods alleen spelen als je met 3 a 4 kaarten (inclusief de gods), voldoende devotion gaat hebben voor de kleur. Boros werkt goed als je veel kleine ventjes hebt, daarvoor zijn de eerste 2 wel ideaal. Stop er nog een paar token generators bij, en
ofzo, en stop er voor rood voornamelijk instants en sorceries in, met enkele multicolored beesten.


Hopelijk gaat het zo lekker snel vooruit
Yefferz13
5 jaren geleden
Hi Zwolver,

Het is vooral voor de fun we spelen nu met een vriendengroep van 8 man. Meestal is het 1vs1 of multiplayer. Op te duur wil ik natuurlijk wat serieuzer en misschien wat meer compentief gaan spelen maar voorlopig nog niet.

Honor of the Pure ga ik zeer zeker toevoegen!
En heeft u toevallig wat voorbeelden van instants/sourceries. Of een beetje een richting in wat ik moet gaan zoeken?

Swiftblade indicator heb ik! Deze had ik eruit gehaald en zal ik dan weer toevoegen!

Dankjewel voor u hulp!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik heb nog wat advies bij je deck gegeven
Zwolver
5 jaren geleden


Even een basis voor sorceries/instants die ik zou spelen, naast uiteraard bolts en swords to plowshares achtige removal.

Maar het is natuurlijk aan jou wat je leuk vind om te spelen ..
Magicfreak
5 jaren geleden
Even een tip: met [k]kaartnaam[k] kun je kaart linkjes maken, zo ziet het er wat overzichtelijker uit
Yefferz13
5 jaren geleden
Dankjewel !! Ga het allemaal even bekijken en dan toepassen wat me het fijnste spelen lijkt !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top