Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Advies eerste deck (dimir)

Kisajera
5 jaren geleden
Hallo forumleden,

Een aantal weken geleden begonnen met spelen door vrienden die al enige ervaring hebben. In het begin met een aantal decks van een vriend mogen spelen om te kijken wat ik ervan vond, en ik moet zeggen dat ik het een prachtig spel vind.

Nu heb ik, samen met mijn broer (inmiddels ook enthousiast haha), een aantal standaard decks gekocht: planeswalkerdeck Ral en Jace, guildkits Dimir en Boros en een core set 2019 (per ongeluk er bij besteld en toch gehouden).

De afgelopen dagen veel gespeeld en mijn absolute favoriet, tot nu toe, zijn de dimir blauw-zwart kaarten. De speeldoelen die ik momenteel leuk vind zijn toch wel het millen van kaarten en werken met de aantallen hiervan (Consuming Aberration en Wight of Precinct Six), voorafgaande kennis opdoen (surveil kaarten) en het kopiëren/ overnemen/ van kaarten.

Ik heb een aantal kaarten verwijderd/toegevoegd en is dit mijn deck momenteel

Na het bekijken van veel forums-video's op youtube en commentaar en reacties op BOM heb ik een aantal kaarten besteld die ik wil bijvoegen

1 x
3x
2 x
nog 1 x
3 x
1x
en
2 x

ook wil ik graag Doom Whisperer toevoegen, echter kost deze kaart 20 euro en omdat ik nog niet echt weet of ik op de juiste route zit vraag ik eerst hier inzicht van jullie om te kijken of het deck wel een beetje bij elkaar past.

Ook zullen er kaarten weg moeten omdat ik het deck tussen de 60-65 kaarten wil houden, enig advies over kaarten die minder zijn in het deck en/of bij elkaar passen is dan ook zeer welkom.













Blasty
5 jaren geleden
Ik heb wat tips achtergelaten bij het deck commentaar
Kisajera
5 jaren geleden
Bedankt voor de reactie!

Hele nuttige tips.

Over de planeswalker Tezzeret, Artifice Master was ik inderdaad ook aan het twijfelen.. ik gebruik hem voornamelijk voor de extra card draw en dat kan soms handig zijn met Psychic Corrosion.
Mischien handiger als ik een deze vervang met een andere kaart met extra draw.
Blasty
5 jaren geleden
Misschien is Patient Rebuilding een handigere kaart, die combineert mill met potentiële draw tot 3 kaarten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Blasty 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Kisajera 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top