Advies gezocht Brawl deck Teysa karlov

bunnynut
5 jaren geleden
Ik ben een brawl deck aan het bouwen met Teysa Karlov, ik heb volgens mij genoeg sacrifice outlets, maar de balans is volgens mij een beetje zoek.


Elk advies is welkom.
Goscalyon
5 jaren geleden
Ik vindt graveyard decks altijd heel erg leuk

Een creature waarbij je creatures sacced om andere creatures op het veld te krijgen : Champion of Stray Souls, als er toch veel in je graveyard ligt is een Nighthowler ook erg leuk.
En als er veel creatures van je in 1 beurt het veld verlaten is dit ook een leuke kaart om ze weer terug te krijgen : Faith's Reward
En ik raad aan om ook wat meer etb's te gebruiken ipv alleen maar triggers te hebben bij het doodgaan van creatures : Sun Titan
Triskelion88
5 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden
Ik vindt graveyard decks altijd heel erg leuk

Een creature waarbij je creatures sacced om andere creatures op het veld te krijgen : Champion of Stray Souls, als er toch veel in je graveyard ligt is een Nighthowler ook erg leuk.
En als er veel creatures van je in 1 beurt het veld verlaten is dit ook een leuke kaart om ze weer terug te krijgen : Faith's Reward
En ik raad aan om ook wat meer etb's te gebruiken ipv alleen maar triggers te hebben bij het doodgaan van creatures : Sun Titan
de kaarten moeten voor Brawl wel standard legal zijn
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top