Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Atraxa +1/+1

Peanutbuttah
2 jaren geleden
Ik heb een nieuw deck in elkaar gezet
commander
ATRAXA
door Peanutbuttah3 uren geleden
.
Normaal gebruik ik maar 2 verschillende kleuren dus
Twijfel nog over de landjes en de artifacts.
Mischien wat eruit en wat signets erin?

Heeft er iemand nog tips?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Deck ziet er zo over het algemeen leuk uit, speel het vooral om te kijken wat wel en niet goed werkt

Qua land zou ik zeker niet minder spelen, eerder meer! Ik zou 38 land spelen en daarvoor Basalt Monolith cutten (kleurloze mana is minder nuttig in een vierkleuren deck) en Lotus Petal (eenmalig 1 mana is niet goed genoeg meestal) en Mana Crypt (sure, goede kaart maar ook random geeft dit je bakken damage en de kaart is gewoon niet nodig in dit deck). Ik zou ook Strixhaven Stadium vervangen door een mana rock die alle kleuren geeft of kan geven, zoals Darksteel Ingot of een van de vele andere opties.
Peanutbuttah
2 jaren geleden
Thanks MagnusMagicus ik heb er helaas nog niet mee kunnen spelen.

Hehe ja toch wel die kleurloze mana makers eruit. Ik dacht bij mezelf nu kan ik is een keer mijn Mana Crypt en Lotus Petal gebruiken maar idd ik kan ze beter cutten voor landjes.

De Basalt Monolith wil ik samen met Rings of Brighthearth gebruiken voor Walking Ballista.

De Darksteel Ingotga ik zeker toevoegen.
TheRobinros
2 jaren geleden
De manasteen die ik zou spelen ipv Darksteel Ingot zou Astral Cornucopia zijn, die werkt beter samen met je Commander en is ook een 3 mana rock die voor iedere kleur kan tappen

Los daarvan trouwens, ik heb nog nooit een Manalith gezien en gedacht "DIE moet kapot", maar meteen als ik Darksteel Ingot tegenover me zie liggen, denk ik "Okay, die kan ik niet makkelijk stuk krijgen, dus ik moet nu op zoek naar exile removal" voordat de threat assessment-mode inschakelt en zegt "Mèh, boeien". Sure, hij overleeft een willekeurige Vandalblast, maar maakt die indestructible hem nou echt beter speelbaar dan een andere 3mana rock met upside?
 bijgewerkt door TheRobinros 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Oh ja, de Cornucopia is wel beter dan de Ingot. Die was maar een random voorbeeld van een rock
Peanutbuttah
2 jaren geleden
Astral Cornucopia dat is idd een goede kaart samen met mijn commander.
Peanutbuttah
2 jaren geleden
Ik heb nu de volgende kaarten eruit gehaald:
Mana Crypt
Strixhaven Stadium
Lotus Petal

Deze heb ik vervangen voor:
Astral Cornucopia
Hallowed Fountain
Wooded Bastion

Heb nu iets meer land erin zitten(37)
En een mana rock van die goed samen gaan met Atraxa, Praetors' Voice

Nu wachten totdat ik ermee kan gaan spelen
Peanutbuttah
2 jaren geleden
Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en ik denk dat ik er iets meer card draw in wil.
Nu nog beslissen welke kaarten erin en eruit gaan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top