Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Balthor's zombo combo?

hambetwing
1 jaar geleden
Hoi,

Ik heb een Wilhelt, the Rotcleaver deck en wil het voorlopig even omtoveren tot old school mono zwart zombie deck met voornamelijk Balthor the Defiled aan het roer. (afwisselbaar met een van de andere legendaries in het deck). Uiteraard zal het minder performance hebben dan Wilhelt, maar er zijn al 3 andere Wilhelt spelers, dus afwisseling mag wel.
Nu ben ik de volgende kaart tegengekomen bij iemand en ben ik die rijker geworden: Morality Shift.

Is dit een bekende combo met Balthor toevallig? Ik kende de kaart niet en kwam deze ook per ongeluk tegen (dus niet op EDHREC of whatever).

Ps: het deck in kwestie mocht je geïnteresserd zijn. Er staat één dimir kaart in, maar de card fetcher heeft de juiste kaart niet op de site staan voor zover ik weet: Vogar, necropolis tyrant.

Ps. moet ik er meer self mill in gaan doen? En zo ja, wat moet eruit?

commander
Undead Gallore
door hambetwing22 minuten geleden
.
marcoboth
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Is dit een bekende combo met Balthor toevallig? Ik kende de kaart niet en kwam deze ook per ongeluk tegen (dus niet op EDHREC of whatever).


Beide kaarten komen uit dezelfde set, dus ja het is een bekende combo .

Zelfmill werkt met balthor, maar werkt dat ook goed samen met de andere legendaries die je als commander wilt spelen? Balthar heeft het niet specifiek nodig, je kan ook terwijl je speelt langzaam je graveyard vullen met de dingen die je doet. Al is een beetje jezelf millen met zombies nooit erg .
axlar
1 jaar geleden
Morality Shift is ook leuk met Syr Konrad, the Grim die uiteraard ook synergie heeft met Zombies die in en uit graveyard gaan.

PS voor degene die Vogar niet kennen, omdat die niet beschikbaar is op deze site: https://scryfall.com/card/gn3/3/vogar-necropolis-tyrant
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
hambetwing
1 jaar geleden
Wauw zie inderdaad nu pas dat ze uit dezelfde set komen......Ben dus niet origineel
Ik denk ook niet dat ik echt veel op de self mill ga zitten. Inderdaad met name omdat ik zo nu en dan van commander wil wisselen. Thanks!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top