Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Beste Ascend kaarten in Rivals of Ixalan

bunnynut
6 jaren geleden
Ik was even aan het kijken of ik een deckje kon bouwen rond Ascend. Ik was dus even benieuwd wat men hier de beste Acend-kaarten vindt.
Reynaerd
6 jaren geleden
Heb je een kleur waarin je graag wilt gaan bouwen? Dat kan de keuze al een stuk makkelijker maken. Welk format wordt je deck trouwens? Standard?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Tja, er staan er 23 tot je beschikking, dus extreem veel keuze heb je niet .

De beste om Ascend te halen zijn Tendershoot Dryad en Tilonalli's Summoner, omdat die hem bijna direct aan kunnen zetten.

Ik denk dat het powerlevel van Twilight Prophet een van de hoogste is, en Vona's Hunger is ook best goed.

Kort door de bocht: de rares en mythics zijn best ok
Magicfreak
6 jaren geleden
Uit eigen ervaring zijn Golden Demise en Dusk Charger handige kaarten, deze ervaring heb ik wel op de pre-release opgedaan, dus misschien dat dit in constructed wat minder powerful is
 bijgewerkt door Magicfreak 3 jaren geleden
bunnynut
6 jaren geleden
@Reynaerd: Ik heb bewust nog geen besluit genomen voor wat betreft de kleur. Ik wil zo snel mogelijk Ascend bereiken en er dan misbruik van maken. Gezien de kaarten die hier genoemd worden denk ik dat het B/W wordt.

@MagnusMagicus: "Kort door de bocht: de rares en mythics zijn best ok" Wie had dat gedacht?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post bunnynut 6 jaren geleden
  • Gemaakt door bunnynut 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top