Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Black of Red cards om first strike te geven

Lloyd1990
5 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik speel een casual vampire deck (alles zwart behalve Stromkirk Captain) met veel deathtouch.
Qua defence wil ik altijd graag mijn Stromkirk Captain in play hebben vanwege de deathtouch/first strike combo die dat oplevert.
Helaas pak ik de kaart soms niet of hij word verwijderd door mijn tegenstanders.

Tutor kaarten zoals Vampiric Tutor of Diabolic Tutor vind ik te duur qua euros en/of mana

Zijn er nog meer manieren om al mijn vampires (zijn allemaal black creatures) first strike te geven?
Ik had zelf Vampiric Fury en Rage Reflection gevonden

Alvast bedankt!
TheRobinros
5 jaren geleden
Stensia Masquerade is nog redelijk on theme, maar die werkt alleen voor je aanvallers. Anders heb je denk ik Akroma's Memorial nodig als je binnen wil blijven, maar die is ook niet heel makkelijk op het veld te krijgen.
Lloyd1990
5 jaren geleden
7 mana is wel veel voor dat deck helaas, dan zou ik eerder Kindred Dominance spelen
Dan word het toch Vampiric Fury denk ik, dan denken ze wel 2x na om aan te vallen als ik nog mana untapped heb liggen
Lloyd1990
5 jaren geleden
Crown of Fury nog gevonden, hoppa
AncientOne
5 jaren geleden
Abandon Reason
Ambush
Coordinated Assault
Headlong Rush (alleen voor attacking creatures)
Incite War
Rally the Forces (alleen voor attacking creatures)
Warlord's Fury (wellicht de beste optie? Kost maar 1 mana en trekt een kaart!)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Je hebt het nu trouwens heel specifiek over First Strike, maar er is ook niks mis mee om ze Double Strike te geven, bijvoorbeeld met Cleaver Riot, Savage Beating, Berserkers' Onslaught of Rage Reflection
Lloyd1990
5 jaren geleden
Hele goede kaarten, thanks!
Had niet door dat er nog reacties geplaatst waren

We spelen sinds een week commander voor het eerst, moet nog kijken hoe ik het daar allemaal in ga verwerken (Commander 2017: Vampiric Bloodlust aanpassen)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Veel plezier met Commanderen, en ga vooral eerst een paar spellen met de onaangepaste versie spelen, dan merk je vanzelf wel wat je wel en niet lekker vindt werken.
vanmaanen
5 jaren geleden
nog een mooie aanvulling;
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Mooi, behalve dat zijn vraag was hoe hij al zijn creatures dat kon geven, niet slechts eentje .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top