Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual U/W Mill deck

Erebos1201
5 jaren geleden
Grotendeels om een vriend waar ik vaak tegen speel te irriteren heb ik besloten om een U/W mill deck in elkaar te zetten. Het plan komt een beetje neer op de combinatie van 4x Psychic Corrosion met 4x Drowned Secrets en voor de rest wat counter-spells (en uiteraard veel card draw), maar ik zit nog een beetje met hoe ik lang overleef hiermee. Tot nu toe was ik van plan 2x Day of Judgment toe te voegen samen met een Settle the Wreckage die ik nog ergens had liggen, maar zou dit genoeg zijn? Is het aan te raden om bijvoorbeeld nog iets van kaarten als Ghostly Prison of Sphere of Safety toe te voegen, of zijn die te langzaam om echt effect te hebben? Alle tips zijn welkom
bartist
5 jaren geleden
Ik heb een UB Mill deck, en wat ik aanraad: counterspells
en veel vertragende creatures, zoals defenders!

U/W heeft ook goede kaarten om dingen weer bovenop een deck te leggen, zoals Roil Spout en Memory Lapse.
Normaal is dat alleen vertragend, maar omdat je die kaarten toch weg millt
Frantic Search is ook geweldig als je card-draw based mill gaat doen
Erebos1201
5 jaren geleden
Thanks voor de tips! Ik had helemaal niet gedacht aan kaarten als Memory Lapse; kaarten op het deck van de tegenstander leggen is inderdaad een stuk sterker in een mill deck (en deze is gelukkig ook niet al te duur om aan te schaffen ).
 bijgewerkt door Erebos1201 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top