Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander building challenge

BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Dan kan Blue Sun's Zenith ook toegevoegd worden als finisher.


En als alternatief nogMinds Aglow!
Stalkative
3 jaren geleden
Ik zat aan Prosperity te denken, maar toen ik ging opzoeken hoe die ook alweer heette kwam ik nog een leukere tegen: Minds Aglow

Je kan iedereen kaarten laten trekken, en je tegenstanders kunnen je eventueel nog helpen om je X te verhogen (bijvoorbeeld als je hem niet als finisher speelt en iedereen gewoon kaarten wil rapen, of als één tegenstander meer leven heeft dan de rest). Daarnaast wordt de X pas bepaald bij het resolven, dus als iemand in response je Nekusar, the Mindrazer sloopt, betaal je gewoon minder.

EDIT: Oh, ik zie nu opeens dat BluezamX me voor was, dan wil ik toch maar Prosperity nomineren
 bijgewerkt door Stalkative 3 jaren geleden
Reynaerd
3 jaren geleden
Ik wil graag Jace Beleren willen nomineren! Deze versie van Jace verdient wel wat meer liefde en past goed bij Nekusar! Daarnaast kan de walker ook erg vriendelijk overkomen.
Awvanzijl
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Regel 2 van het topic is geen wheel-effecten... dus de Magus mag niet meedoen, neem ik aan. Een Mountain daarentegen vind ik wel een lumineus idee!

Je hebt gelijk! Ik was de regels alweer vergeten... Ook bijvoorbeeld 1 kaart per persoon
 bijgewerkt door Awvanzijl 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Dan nomineer ik Ominous Seas als je toch kaarten gaat pakken
FabianvL
3 jaren geleden
Ik nomineer Forced Fruition.
jjv
3 jaren geleden
Dan stel ik Nadir Kraken voor om erin te doen
Twigwalker
3 jaren geleden
Ik denk dat je deck het niet gaat redden zonder Nekusar, the Mindrazer

Anders is Seizan, Perverter of Truth misschien wel een goeie
Waus
3 jaren geleden
Sigil of Sleep op Nekusar
BluezamX
3 jaren geleden
Ik heb nog nooit een Nekusar deck in actie gezien, maar het draait momenteel wel 100% om Nekkie in play te hebben. Misschien wat bescherming erbij? Die ene counterspell die kaarten laat pakken?
FabianvL
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik heb nog nooit een Nekusar deck in actie gezien, maar het draait momenteel wel 100% om Nekkie in play te hebben. Misschien wat bescherming erbij? Die ene counterspell die kaarten laat pakken?

De basis is uiteindelijk simpel: veel card draw en zorgen dat card draw pijn doet.
Je kan de abilities van Nekusar ook redundant maken in je deck. Ob Nixilis, the Hate-Twisted is al genoemd, maar ook een Spiteful Visions is een Nekusar in Enchantment-vorm. Fate Unraveler (ook al genoemd) heeft een vergelijkbaar effect...

Maar het is in zo'n deck inderdaad goed om bescherming te hebben, aan de ene kant voor Nekusar en aan de andere kant voor jezelf met een pillow fort.
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Ik heb nog nooit een Nekusar deck in actie gezien, maar het draait momenteel wel 100% om Nekkie in play te hebben. Misschien wat bescherming erbij? Die ene counterspell die kaarten laat pakken?


Bedoel je
Arcane Denial?
Eclavyrr
3 jaren geleden
Psychosis Crawler is ook een mooi Nekusar-achtig effect en kan best groot worden
Ik zou sowieso kijken naar wat meer kaarten die Nekusar nabootsen zodat je niet 100% afhankelijk bent van je general. Overweeg ook wat defensieve opties want je gaat geheid een mega target op je kop krijgen.
farden10
3 jaren geleden
Ik nomineer dan maar Niv-Mizzet, Parun. Afgelopen zaterdag erg veel plezier mee gehad in mijn The Locust God deck en denk dat Nekusar, the Mindrazer er ook wel wat mee kan.
Gijsneus
3 jaren geleden
Mijn bijdrage aan het deck is Teferi's Puzzle Box. Die kan mensen veel pijn bezorgen.
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Mijn bijdrage aan het deck is Teferi's Puzzle Box. Die kan mensen veel pijn bezorgen.

Vind ik een wheel effect en deze zou ik dan aan moeten schaffen.

Voor alle anderen heb ik de volgende kaarten niet in mijn bezit:
Curiosity
Forced Fruition plus lijkt wel op een wheel effect
Jace Beleren, mogelijke aanschaf
Seizan, Perverter of Truth, mogelijke aanschaf
Sigil of Sleep, zie even het verband met Nekusar niet

Laat even weten of je de wilt vervangen en dan wel met welke kaart
AncientOne
3 jaren geleden
Kami of the Crescent Moon

Meer kaarten voor iedereen! (en dus meer damage!)
Je tegenstanders hebben niet een deck dat is voorbereid op 2 extra kaarten per beurt (& 2 dmg), jij verwacht dat wèl vanwege je Commander, en vanwege dit soort kaarten (zoals ook Howling Mine)).
 bijgewerkt door AncientOne 3 jaren geleden
MarcelN
3 jaren geleden
Sigil of Sleep op Nekusar, the Mindrazer ge-enchant betekent in principe “Whenever an opponent draws a card, return target creature that player controls to it's owner's hand”. Dat is knettertje-lomp.

Verder lijkt mij Underworld Dreams ook een prima optie.
 bijgewerkt door MarcelN 3 jaren geleden
Jasper90
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Sigil of Sleep op Nekusar, the Mindrazer ge-enchant betekent in principe “Whenever an opponent draws a card, return target creature that player controls to it's owner's hand”. Dat is knettertje-lomp.

Verder lijkt mij Underworld Dreams ook een prima optie.

Ah ik zie hem nu, dat is wel een leuke ja
thegeertfiles
3 jaren geleden
Als je geen Curiosity hebt (waarvan ik vind dat ie er eigenlijk wel in moet en je hem dus moet aanschaffen ) dan nomineer ik Torbran, Thane of Red Fell.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top