Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander kaarten mono wit

Jacemaster
4 jaren geleden
Hoi, ik ben momenteel bezig met kaarten zoeken voor een mono wit commander deck ik heb wat dingen gevonden maar loop nog vast op card draw en mana ramp. Heeft iemand goede ideeën over dit front?
 bijgewerkt door Jacemaster 4 jaren geleden (Typfout)
bartist
4 jaren geleden
Tijd geleden is een artikel geschreven over wit binnen commander, daar staan volgens mij wat tips in
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/articles/the-colors-of-magic-wit/10560
RSelen
4 jaren geleden
Dat is ook een beetje afhanlelijk van je budget natuurlijk. In mijn mono wit deck speel ik
Knight of the White Orchid,
Endless Horizons, Smothering Tithe, Nykthos, Shrine to Nyx en Land Tax.

Verder kun je ook gebruik maken van manarocks. Al geven die veelal alleen colorless mana.
Jacemaster
4 jaren geleden
Bedankt voor de tips, ik ga er zeker even naar kijken.
AncientOne
4 jaren geleden
Card draw in monoW is een stuk lastiger...
Alms Collector, Oblation, Pursuit of Knowledge, Temporary Truce, Truce zijn volgens mij dan je enige opties... (los van een hele berg cantrips).
Morph
4 jaren geleden
Mana Ramp en Card draw zijn in erg lastig inderdaad, en je zult veelal terug moeten vallen op Artifacts.
Enkele tips:

Ramp:
Kor Cartographer, Knight of the White Orchid, Solemn Simulacrum, Terrain Generator, Myriad Landscape, Expedition Map, Pearl Medallion, Sword of the Animist .

Niet echt mana ramp, maar wel land in je hand:
Oreskos Explorer, Land Tax, Gift of Estates, Tithe, Weathered Wayfarer, Pilgrim's Eye.

Card draw ligt er een beetje aan wat je doet, sommige zijn alleen goed in specifieke decks:
Mentor of the Meek, Armistice, Dawn of Hope, Mesa Enchantress.
Met artifacts kom je snel uit bij:
Endless Atlas, Sandstone Oracle, The Immortal Sun, Mind's Eye, Seer's Sundial, Well of Lost Dreams, Vanquisher's Banner, Herald's Horn Etc.
 bijgewerkt door Morph 4 jaren geleden
Jacemaster
4 jaren geleden
Wederom bedankt
Jacemaster
4 jaren geleden
Heeft iemand deze kaarten om te ruilen?
BluezamX
4 jaren geleden
Ik raad je aan om een forum te maken bij Wants, en ze ook bij je Wants te zetten.

Ook kan je van te voren een deck idee online zetten met de kaarten die je nodig denkt te hebben, wat feedback vragen, en dan de definitieve versie aanruilen. Dat kan je wat moeite en kaarten besparen!
Jacemaster
4 jaren geleden
Bedankt voor de tip
Triskelion88
4 jaren geleden
een paar budget wise interessante kaarten kunnen zijn
Jayemdae Tome, Tome of Legends en Book of Rass
Jacemaster
4 jaren geleden

Ik heb hem erop gezet. Bedankt voor de tips allemaal.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top