Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Counteren van land destructie in pauper

Knights_Hate
4 jaren geleden
Hai,

Ben pauper aan het leren te spelen..
Tot nu toe op een losing streak. Heb geen antwoord op het land destruction deck!
Hebben jullie een tip voor het counteren van land destruction?
Probeer te spelen met een artefact affinity deck..

Thanks!
Reynaerd
4 jaren geleden
Hey,

Heb je een decklist? Dat helpt sowieso hier, kunnen we je ten allen tijde tips geven!

Mijn eerste gedachte is Darksteel Citadel. Indestructible is eenmaal een goede keyword tegen destroy-effecten.

Mijn ervaring met Pauper affinity is dat er ook vaak kaarten als Springleaf Drum gebruikt worden om gekleurde mana te maken, evenals andere mana-rocks die ook meteen je een kaart laten pakken, namen ben ik zo even kwijt. Je kan hier op de BoM affinity-pauper decks zoeken, kan je ook kijken hoe anderen hier mee omgaan!

Succes met je zoektocht!
Saint
4 jaren geleden
Venser546
4 jaren geleden
Het ligt niet geheel binnen je artifact plan, maar ik zou merfolk eens proberen met spreading seas. Das ook best haalbaar met een budgetdeck volgens mij.
Blauw splashen biedt ook weer nieuwe mogelijkheden.
 bijgewerkt door Venser546 4 jaren geleden
Knights_Hate
4 jaren geleden
Hi,

Bedankt voor de aanbevelingen!

Sure Reynaerd, heb ik een decklist.

Creatures:
Frogmite
Atog
Myr Enforcer
Gearseeker Serpent

Artifacts:
Prophetic Prism
Springleaf Drum
Chromatic Sphere
Ichor Wellspring

Sorcery / instant:
Temur Battle Rage
Thoughtcast
Galvanic Blast
Tormenting Voice
Metallic Rebuke

Lands:
Seat of the Synod
Darksteel Citadel
Great Furnace
Tree of Tales

Nog geen sideboard kunnen creëren...
De meeste kaarten variëren van 2 tot 4 stuks.
Bij het maken van de decklist blijkt dat er maar 1 counterspell in zit (Metallic Rebuke).

Is het verstandig meer van die counterspell toe te voegen of hebben jullie een (beter) alternatief? Zo iets als Envelop?

Daze is een gave kaart maar sinds mei 2019 banned in pauper!
vanmaanen
4 jaren geleden
een counterspell als Negate kan je gebruiken om de belangrijkste dingen te counteren en Ghostly Flicker werkt ook met landjes dus die kun je gebruiken als een back-up...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top