Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Crimson Vow sealed

nederland439
2 jaren geleden
Afgelopen weekend heb ik met een paar vrienden Crimson Vow sealed gespeeld. Uit mijn prerelease pack kwam de volgende pool. Ik vond het een lastige pool en ben benieuwd welke kleuren jullie zouden spelen en waarom.

Mattheus
2 jaren geleden
Ik denk dat blauw wit spirits het meest voor de hand liggend is met deze lijst. Dreamshackle GeistKatilda, Dawnhart Martyr en Voice of the Blessed zijn je sterkste kaarten denk ik en delen een thema.
nederland439
2 jaren geleden
Ik ben zelf ook voor UW flyers gegaan. Ik heb wel lang overwogen om WB te gaan en iets meer richting lifegain triggers. Zonder lifelink is Voice of the Blessed namelijk best matig. Anderzijds zou Katilda, Dawnhart Martyr in WB bijna onspeelbaar zijn geworden, nu was het al lastig om het standaard een 2/2 te laten zijn en in zwart is het aantal spirits nog veel lager.

Dreamshackle Geist is trouwens wel een lekker kaartje voor limited. Een prima body door de lucht en kan er of voor kiezen een lastige blokker weg te halen of is semi-removal voor het grootste creature waar net mee is aangevallen. Dit laatste maakt het ook een ideale topdeck als je tegenstander je aan het kapot schoppen is met een creature.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top