Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Deck idee: Samenspelen tijdens Commander.

bomb_arie
4 jaren geleden
Wat ik zelf een van de leukste aspecten van Magic vind is het onstaan van allianties tijdens het spel. Hoe zou het zijn om twee identieke decks te bouwen die erop gericht zijn om vooraf de alliantie met elkaar aan te gaan, zonder dat de rest van de tafel dit weet. Ik heb zelf al heel wat kaarten bij elkaar gezocht om dit deck te kunnen bouwen. Maar er zijn er vast meer te vinden dus ik hoop dat jullie daar nog een idee voor hebben. Link naar het deck bijgevoegd.

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Beetje gemeen, maar wel origineel en hilarisch om een keer te doen
bomb_arie
4 jaren geleden
Bij ons in de speelgroep zitten er 2 spelers die het af en toe niet kunnen laten dit soort trucjes te doen. Beuken ze samen iedereen eruit en stellen ze elkaar een draw voor. Vind ik persoonlijk onsportief zeker wanneer je een Fortune's Favor speelt met een stapel van 0 en een stapel van 4 dan is dat heel hard. Maar soms komt er eens een kaart voorbij zoals laatst de Scheming Symmetry waarvan we dan zeggen 'dat is er weer een voor jullie'. Dat bracht me tot dit deck idee. Het lijkt me inderdaad ook wel eens lachen in een casual setting.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top