Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck Review. Hulp van slimme deck builders gevraagd :)

YOUJUSTGOTSERVED
1 jaar geleden
Goedemiddag iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en sinds kort begonnen met het spelen van MtG met een groep vrienden. (Ik hoop dus dat ik dit verhaal ook in het juiste draadje plaats hier )

We hebben een aantal boosters gekocht uit de Neon Dynasty saga en afgesproken om ook een (zo goed als) volledig Neon Dynasty deck samen te stellen. Inmiddels heb ik mijn eerste deck build poging gedaan. Ik heb hier dus absoluut nog geen ervaring in dus er zullen vast behoorlijk wat "fouten" of stomme keuzes inzitten

Mijn keuze is gevallen op een Red/Green deck, zie onderstaand:



Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn deck vinden en ik hoor graag welke aanpassingen ik kan doen om er een goed competitief deckje van te maken met een leuke synergie .

Ik heb nog een hoop andere (voornamelijk Neon Dynasty) red en green cards die nu niet in het deck zitten. Hiermee kan er dus eventueel geswitcht worden. Zie onderstaand:

Red




Green




Artifacs


Ninja's Kunai 1x
Patchwork Automaton 1x
Paper craft Decoy 2x
Reito Sentinel 2x
Dramatist's Puppet 1x
Surgehacker Mech 2x
Shrine Steward 1x
Thundersteel Colossus 1x
Walking Skyscraper 1x

Lands

Mountain 15x
Forrest 15x
Sokenzan, Crucible of Defiance 2x
Mech Hangar 2x
Secluded Courtyard 1x
Uncharted Haven 4x
Rugged Highlands 4x

Ik ben reuze benieuwd of er hier ervaren deck builders zijn die me tips kunnen geven of een sterke deck opzet kunnen en willen delen op basis van de zojuist benoemde kaarten.

Alvast bedankt en ik zie jullie reactie graag tegemoet

Gr, Served
 bijgewerkt door YOUJUSTGOTSERVED 1 jaar geleden
Cobaltius
1 jaar geleden
Ten eerste is 17 land wel een beetje weinig.