Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck review

Jolle40
1 jaar geleden
Hey ik ben redelijk nieuw en heb een deck samengesteld, graag feedback.

10x Basic Land - Mountain
10x basic Land - Swamp
2x Rakdos Keyrune
2x Seal of Doom
2x Minion's Return
3x Bedevil
1x Rakdos's Return
2x Avatar of Discord
2x Rakdos Augermage
4x Rix Maadi Guildmage
3x Gobhobbler Rats
1x Rakdos the Defiler
1x Lyzolda, the Blood Witch
4x Cryptborn Horror
2x Slithering Shade
2x Rakdos Pit Dragon
3x Eternal Taskmaster
3x Piper of the Swarm
2x Rakdos Riteknife
1x Maskwood Nexus
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Allereerste tip: zet je deck als deck op de Bazaar!

Dat kan hier: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks?by=Jolle40

Dan krijg je ook wat statistiekjes en het ziet er gewoon een stuk prettiger uit .

Ik pas ondertussen je post even aan dat ik plaatjes verander in linkjes, dat leest al iets handiger
Lavinius
1 jaar geleden
Ik zou wat meer nonbasics spelen, zoals Smoldering Marsh of Temple of Malice.
Ik zou ook de keyrunes vervangen door Rakdos Signets. Die zijn gewoonweg beter.
Je hebt best wel wat dingen die vragend at je creatures sact. Alleen zie ik geen kaarten die je graag ook dood wil, of geen nood hebt aan ze al levend. Je zou bijvoorbeeld een playset Footlight Fiends kunnen uitproberen.
De Maskwood Nexus zou in sowieso cutten, die ene copy trek je haast nooit (card draw zit er haast niet in), dus helpt hij je game plan sowieso niet. Een extra land is wel gewenst.
Ook bijvoorbeeld voor de Rakdos Augermage bestaan betere kaarten. Denk aan Thoughtseize of op budget Duress.
That's all the advice I could spit out for today!
Jolle40
1 jaar geleden
Bedankt voor de tips, die 1x Maskwood Nexus ga ik er uit laten ja. Voor creatures die ik op offer zou ik dan Eternal Taskmaster gebruiken om ze terug uit de graveyeard te halen. Mss moet ik Rakdos Guildmage er insteken om tokens te maken die ik kan op offeren.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 jaar geleden (Kaartlinkjes maak je met [k] en [/k] :))
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Wat ook kan helpen (al is dat soms wel lastig te formuleren, zeker als minder ervaren speler), is te bepalen wat het DOEL van het deck is. Waarom heb je deze kaarten bij elkaar gedaan? Wat wil je bereiken? Dan kunnen we op basis daarvan ook beter suggesties doen.

Een paar losse suggesties die wel interessant kunnen zijn: Mahadi, Emporium Master, Body Dropper, Juri, Master of the Revue, Anax, Hardened in the Forge, Judith, the Scourge Diva, Reassembling Skeleton, Persistent Specimen, Murderous Redcap, Mayhem Devil, Jadar, Ghoulcaller of Nephalia, Doomed Dissenter.
Jolle40
1 jaar geleden
Wel ik ben jaren geleden beginnen spelen en had toen dit deck gekocht :



Dat deck had ik toen wa aangepast met de bedoeling van creatures op te offeren met behulp van Lyzolda, the Blood Witch en/of Rakdos Riteknife. Ik had dan ook Rakdos Guildmage om tokens aan te maken en dien op einde van men beurt op te offeren om counters op die Rakdos Riteknife te krijgen.

Aantal maanden geleden ben ik terug beginnen spelen en heb ik kaarten opgezocht met de tag "Rakdos". Mijn deck thema is dus "Rakdos" .
 bijgewerkt door Jolle40 1 jaar geleden
Cobaltius
1 jaar geleden
Wat vind je leuk aan Rakdos? Is het de lore van de Rakdos guild op Ravnica of vind je het speel patroon van je eigen creatures sacrificen leuk?
Jolle40
1 jaar geleden
Wel gewoon omdat het men eerste Magic deck was. Ik wist zelfs nie dat er 'lore' bestond. En inderdaad het op offeren van creatures en zo counters krijgen of damage doen en vervolgens opgeofferde creatures terug halen uit de graveyeard.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Jolle40 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Jolle40 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top