Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Deck tips gevraagd - Naya ETB deck (Modern)

Haeran
5 jaren geleden
Hey iedereen, ik zat te spelen met een idee om een Naya deck te maken met ETB effecten dat ik binnen het modern format mag spelen. Ik heb zojuist dit gemaakt maar ik zit zelf vast wat ik er aan zou kunnen verbeteren of veranderen.

Wincon 1)
Dat is dat ik uiteindelijk met Angel of Glory's Rise de board flood met mijn human creatures om door te pushen. Dit probeer ik snel te realiseren door Angel of Glory's Rise en een x-aantal humans in mijn graveyard te gooien met binnen 3 beurten met Faithless Looting en deze in beurt 4 met Resurrection terug te krijgen.

Wincon 2)
Zolang ik wincon 1 niet kan realiseren dat ik door de ETB's abilities controle blijf uitvoeren tot ik met Day of Judgment een boardwipe realiseer en vlak daarvoor 1 of 2 sterke creatures eerst cloudshift om deze vervolgens weer op het veld terug te gooien en doorga met aanvallen.

Dat is in ieder geval het idee, misschien werkt het of misschien niet en hoor daarom graag ideeën en feedback.

Thanks alvast!

modern
G/W/R Proto
door Haeran15 uren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 1 posts
  • Laatste post Haeran 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Haeran 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top