Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Eerste commander deck

Obituary
5 jaren geleden


Goedenavond allen

Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van MTG kaarten , maar nooit echt een goede kans gehad om met een commander activiteit mee te doen op locatie. Na de laatste prerelease van GRN heb ik steeds meer zin om toch een poging te wagen maar ben nog een beetje onzeker over wat goed werkt. Graag zou ik wat tips willen met betrekking tot het deckje wat ik nu gemaakt hebt ( alle kaarten reeds in bezit die in de decklijst staan) maar sta open voor alle suggesties. Ik kijk even niet naar een bepaald budget , maar kaarten varierend van 100 tot 200 euro per stuk zijn echter wel uitgesloten ( het moet wel leuk blijven die verslaving )


commander
Orzhov's Passage
door Obituary7 minuten geleden




Alvast super bedankt voor de hulp!

En hopelijk tot snel op commander night!

Gr. Jeff







Shish
5 jaren geleden
Hoi Jeff,

Supergaaf dat je ook Commander wilt en gaat spelen, ik ben er ook net mee begonnen en vind het echt superleuk. Ik ben dus ook niet zo'n genius op dit gebied, maar iets dat me wel meteen opviel was dat er 30 land in je deck zit, dat stak er even uit voor mij. Hoop dat je goede tips nog zult krijgen en veel plezier zal hebben met dit format.
Obituary
5 jaren geleden
Bedankt! Jij ook veel succes dan. Hoeveel landjes zou je aanbevelen? Ik heb er ook een aantal artifacts tussen zitten die mana genereren in de hoop dat dat zou compenseren
derooy89
5 jaren geleden
Leuk! Wat tips gepost bij je deck.
Dordledum
5 jaren geleden
Hoi Jeff, ik zal later nog even uitgebreid naar je deck kijken, maar 37 land is wel echt een minimum. Zelf speel ik er meestal ongeveer 38 en zo'n 5 tot 10 manarocks en/of andere manaramp. Aan alleen een manarock op hand heb je ook niks als je niet de landjes hebt om die uit te spelen!
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Obituary
5 jaren geleden
Hartelijk dank iedereen! 6 landjes erbij. wat zou je als eerste uit het deck halen in dit geval?
Dordledum
5 jaren geleden
Dat is altijd het lastigste inderdaad. Misschien kan je een thema of type kaart identificeren waar je je deck om wil laten draaien?

Ik vind het zelf ook altijd handig om op de BoM naar andere decks te kijken voor ideeën, misschien ook nog een gedachte.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top