Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Eerste modern deck tips wanted

Novastorm
4 jaren geleden
Hallo,

Nu ik wat mooie kaarten uit de boosters heb verzameld in afgelopen weken kan ik deze set maken.
modern
Modern Ninja
door Novastorm12 minuten geleden

Mijn vraag is of jullie wat tips willen geven om deze modern ready te maken zodat het op fnm gespeeld kan worden.

Mijn doel van het deck is om snel goedkope creatures neer te zetten om de ninjas voor hun goedkopere mana te kunnen spelen.

1 Dregscape Sliver + Unearth + Eternal Taskmaster om gebruik ik dan om creatures uit de graveyard te krijgen.
2 Gluttonous Slug moeten zich dan evolven met alle ninja's die op het veld komen, en als eerste defense met hun thougness.
3 Marang River Prowler doet eigenlijk ook wat 1 doet. En denk er daarom ook overna om deze met Demonic Tutor te vervangen zodat ik eerder Fallen Shinobi in me hand heb.
plokko
4 jaren geleden
De eerste combo met [k]Dregscape Sliver[k/] werkt alleen op slivers misschien is daar een andere kaart beter voor.
 bijgewerkt door plokko 4 jaren geleden
Novastorm
4 jaren geleden
die is bedoeld voor Changeling Outcast dat is een changeling
plokko
4 jaren geleden
Dan ziet het deck er voorderest goed uit
 bijgewerkt door plokko 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Volgens mij is Demonic Tutor niet modern legal.
Novastorm
4 jaren geleden
Woops inderdaad ging er van uit dat masters voor modern was. Weer wat geleerd
https://magic.wizards.com/en/game-info/gameplay/formats/modern toch maar beter lezen
 bijgewerkt door Novastorm 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top