Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb het idee om een vijf kleuren vintage deck rondom de vijf Elder Dragon Legends uit Chronicles te maken. Hierbij wil ik uitsluitend gebruik maken van whiteborded kaarten vanaf Revised tot ongeveer Sixth Edition. Ik heb al een eerste opzet gemaakt:
De draken hebben een hoge castingcost dus ik denk dat het met deze huidige opzet lastig gaat worden om ze in het spel te krijgen. Heeft iemand tips voor betere manaramp, manadorks, mogelijk reanimate en andere handige kaarten die dit deck zou kunnen gebruiken? En de extra uitdaging daarbij is dus dat het alleen whiteborded kaarten mogen zijn
Optimistisch, maar als we toch optimistisch aan het denken zijn: Er is "een kaart" die hierbij goed kan helpen.
Verder zou ik hooguit 3-4 basics spelen (omdat je Rampart Growth gebruikt), 4 birds erin doen en Fellwar Stone alleen gebruiken als je tegenstander meerdere kleuren gebruikt.
Een graveyard methode zou kunnen, maar dan moet je alsnog moeilijke upkeeps betalen.