Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Esper artifacts

hambetwing
2 jaren geleden
Hoi,

Ik heb Brawl Deck Throne of Eldraine complete set gekocht gedurende black friday en ik heb wat kaartjes geregeld om het Esper deck aan te passen met Alela, Artful Provocateur aan het hoofd.
Ik wilde niet nog een enchantment deck, of een deck die van flyers houdt (ik heb al draken, angels en Derevi, Empyrial Tactician die zich daar genoeg mee bezighouden.).

Ik wil dus met name op artifacts focussen, maar niets oppressive, en lekker casual houden. Ik heb voor het gemak een sideboard gemaakt met kaarten die ik er in wil gaan doen, en voordat iemand het vraagtZur the Enchanter zit erin omdat deze wat belangrijke enchantment kan fetchen (en als commander vond ik hem te sterk in mijn oorspronkelijke Esper deck, dus ik geef hem hier een plaatsje).

Ik heb de mogelijkheid om Silas Renn, Seeker Adept enRebbec, Architect of Ascension als alternatieve commander te gebruiken, maar ik vind Alela, Artful Provocateur een leuke kaart omdat zelfs de enchantments er synergy mee hebben en het gewoon cool is dat iedere artifact meteen een 2/1 fearie met zich meebrengt.

Mijn grote vraag: welke kaarten zouden jullie cutten uit het oorspronkelijke deck?

Hieronder het onaangepaste deck + sideboard.

 bijgewerkt door hambetwing 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top